10 kwietnia 2011

zabawiam się ;)

w liftowanie z moimi koleżankami z DT scrapki.pl. Czas szybko leci, to już 3 edycja.
Tym razem liftowałyśmy niezwykłą kartkę Karoli ale ja tym razem pobiegłam w całkiem inną stronę, w którą? No sami zobaczcie:)



 To moja interpretacja Karolowego drzewka. Jak widać moje "drzewko" jest bardzo malutkie, zrobione na bazie małej doniczki. Doniczkę wypełniłam sianem, podkradzionym królikowi;)), duże kwiatki przymocowałam do drucików a motylka do wykałaczki.
Samą doniczkę, która była brązowa okleiłam papierem, dodałam taśmę dekoracyjną i niezwykły kamyczek z kolekcji Madeline.



A teraz zapraszam Was do wspólnej zabawy, wszystkie szczegóły znajdziecie TU.
A dla zachęty powiem, że do zdobycia jest nagroda:))).
Na Wasze prace czekamy do końca miesiąca:).

Bawcie się razem z nami!!!:))

Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli:)

-Zielonooka




materiały:
*Prima - kwiaty Athena - Powder Puff
*Storyteller - Róże - 4 mm białe
*Prima - Gallery Roses - Rosy
*Prima - Petunia - Overture
*Girls Paperie - Paper Girl - Shabby Flower
*Prima - Madeline - Pebbles

14 komentarzy:

Brydzia pisze...

Cudeńko!!!

Makola pisze...

Genialne!!! Rewelacja!!!
Suuuuuuuuuuuuper!
Pozdrawiam ciepło, makola! :)

Encza pisze...

Beatko - to jest piękne !!!!!!!!!!!!!!

rudlis pisze...

Pięknie zliftowana karteczka w innym wymiarze :)

agea pisze...

o tak cudeńko:)

Татьяна А. pisze...

Very-very beautifully, execution magnificent!!!

scrap joanny pisze...

cudowne - taki może i maleństwo ale boskie :-)

Gosia K. pisze...

Jakie to piękne i malutkie :)

Tusia Lech pisze...

Piękny lift! :*

Dorota pisze...

śliczne maleństwo! :)

maj. pisze...

Niesamowite maleństwo, pięęękne!!!

OriBella pisze...

Przepiękne, normalnie pełen zachwyt!!!!

Kirsty Vittetoe pisze...

Oh wow, this is GORGEOUS!!!

Ewik21 pisze...

cudowne maleństwo a tekwiatki choc nie mam pojęcia jak je zrobiłas przypominają mi jaskry a może bardziej piwonie ??? sama nie wiem są cudowne !!!! ( może jakis mały kursi można wyjęczeć plizzzzzzz ....