24 maja 2011

a na sztaludze fiolet - kartki#54

Dziś ruszyło kolejne wyzwanie - kartki#54 na portalu Polki-Scrapują, które tym razem przygotowałam ja:). Mam nadzieję, że chętnie się z nami pobawicie, zwłaszcza, że w tym wyzwaniu występuje jeden z najmodniejszych ostatnio kolorów - czyli fiolet:)). Tak, tak bawimy się fioletem :))

A to moja praca na to wyzwanie:)





Jak widać jest to kartka komunijna, trochę w nietypowych kolorach ale takie było życzenie zamawiającej.


Zapraszam do zabawy, szczegóły wyzwania TU.





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

Miłego wieczoru:)

-Zielonooka

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczna! Lubię kiedy jest nietypowo, fajnie jest przełamywać schematy :)

Anna Baldwin pisze...

Piękna kartak, inna bo fiolet mimo że modny żadno jest spotykany na kartakch i paierach...Pozdrawiam

Anna Baldwin pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Tusia Lech pisze...

Fiolety są boskie! Śliczna kartka!

Art_Dorota pisze...

cudna, już na SP podziwiałam, też mam straszną ochotę się wykazać :)

Paula pisze...

fantastyczne wykonanie i pomysł!

pozdrawiam,
Paula