7 maja 2011

z różami

Główny motyw tej kartki to koło, które w rzeczywistości jest naklejką z kolekcji Sassafras - te naklejki znajdziecie w majowym kicie PDP.



Usztywniłam trochę tą naklejkę poprzez naklejenie jej na kartonik, następnie podkleiłam taśmą 3D by nadać jej przestrzenności. Aby bardziej pasowała mi do całości postanowiłam zakryć oryginalny nadruk wydrukowanym obrazkiem róż.





To tyle na dziś:)

Życzę Wam miłego weekendu i oby był słoneczny:)))

Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła częściej tu i do Was zaglądać. Dziękuję za odwiedziny mimo tego, że mnie tu mało:).

-Zielonooka

11 komentarzy:

Encza pisze...

Cudowna, to koło z różami robi wrażenie:)

Татьяна А. pisze...

Lovely!

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna:)Pozdrawiam:)

jola_zola pisze...

świetna, taka energetyczna i jaki świetny pomysł na wykorzystanie naklejki:):):)

Karolina pisze...

Kartka jest rewelacyjna,
kolory są świetne!!

Kirsty Vittetoe pisze...

What a lovely card this is, love your feminine touch!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Bosska kartelucha!!!
Cudne kolory :D
:*

Lilka pisze...

Rewelacyjna kartka!

Bożenka pisze...

Przepiękna, uwielbiam wszystko co różane.Pozdrawiam Bożena anielskie-sekrety.blogspot.com

katy pisze...

cudowna,fajne połączenia:)

Dag-eSz pisze...

Podziwiam Twoje prace są ŚLICZNE! :)
Pozdrawiam :) z wiosennej (nawet dziś nieco letniej ;) Norwegii :)