26 lipca 2011

z najlepszymi życzeniami

Taką oto właśnie kartkę z najlepszymi życzeniami, w 10 rocznicę istnienia zespołu, otrzymał ode mnie znany w Polsce i na świcie pewien bardzo utalentowany Jazzman (nie będę tu pisać kto to, bo może sobie tego nie życzy). Mam nadzieję, że kartka choć trochę mu się spodobała;)




Jak widać w roli głównej wystąpiły tildowe papierki z kolekcji Kitchengarden - wspaniałe delikatne zielenie z bielą i nutką błękitu. No i oczywiście nie mogło zabraknąć maszynowych przeszyć, które dodają wiele uroku oraz nieśmiertelnego gnieciucha, które uwielbiam:).

Materiały ze sklepu scrapki.pl:



Coś więcej na temat tej kartki możecie przeczytać TU - zapraszam:)

Pozdrawiam serdecznie:))

-Zielonooka

4 komentarze:

kachasek pisze...

śliczny papier i piękna kartka!!!

Dorota pisze...

Cuda robisz z tildowych papierów. Bardzo elegancka kartka!

Unknown pisze...

uwielbiam Twoje kartki!
jesteś moją trzecią guru zaraz po Brises i Enczy ;-)))))

Unknown pisze...

Ponieważ uważam Twoje prace za inspirujące mam przyjemność poinformować Cię o otrzymanym wyróżnieniu. Zapraszam do mnie.