27 września 2011

już jest !!!!!

Zupełnie nowe ale jednak swojskie, z bardzo dobrze znaną szatą graficzną. Miejsce pełne fantastycznych inspiracji i genialnych pomysłów. Miejsce spotkań i dyskusji wielu utalentowanych osób (piszę osób bo mężczyźni też tam się pojawili). Jeśli jeszcze nie wiecie o czym mówię a raczej piszę to już wyjaśniam, piszę o nowym portalu, który dzięki wielkiemu zapałowi, zaangażowaniu i sile całego Zespołu powstał jak feniks z popiołów. Oto nasz nowy portal - Scrapujące Polki - zapraszam serdecznie, przyłączcie się do nas.



Wiem, podobnie jak Wam, żal mi poprzedniego miejsca, które zniknęło jak za pstryknięciem palca - ot  tak nagle. Podobnie jak Wy straciłam wszystkie dane a nawet więcej, mam wrażenie, że moja cała praca i poświęcenie poszło na marne. Ponad rok pracy został zaprzepaszczony - szkoda i bardzo mi smutno:(.
Mimo tego, że nie jestem już projektantką Scrapujących Polek (zrezygnowałam z przyczyn osobistych) to bardzo serdecznie w imieniu swoim i całego Zespołu zapraszam Was w nowe miejsce. Pomóżcie stworzyć to miejsce na nowo, odbudujmy je razem, przywróćmy dawną atmosferę:)).

Pozdrawiam serdecznie

-Zielonooka

2 komentarze:

Katia pisze...

super!!! już się ponownie zapisuję :)

JaMajka pisze...

A ja już się zapisałam :) Pozdrowionka :*