19 września 2011

ślubna z motylem


Groszkowy papier firmy Pink Paislee długo czekał na swoją kolej, leżakując w pudełku. W końcu postanowiłam go pociachać i stworzyć, w trochę nietypowych kolorach, kartkę ślubną.


Swoje miejsce znalazł również motyl, który powstał w czasie robienia dla Was mini kursu - też biedak swoje odczekał:).


Ażurową ramkę spryskałam złocistym mistem, niestety efektu nie udało mi się uchwycić na zdjęciach:/, jedynie możecie wierzyć mi na słowo, że ramka jest delikatnie złotawa.

To tyle na dziś, zapraszam Was na jutrzejszy JOS - czyli jak one scrapują:)

Pozdrawiam

-Zielonooka

Produkty ze sklepu scrapki.pl:

13 komentarzy:

Bellaidea pisze...

Napisze tylko - UWIELBIAM!

shiraja pisze...

śliczny motyl, cudna kartka. aranżacja rewelacyjna :) Pozdrawiam

Zuzik pisze...

Piękna kartka!:-)

Unknown pisze...

Rameczka pięknie "ubrała" kartkę. Super!

Eawera pisze...

A prawda! Ramka wycinankowa świetnie się wkomponowała:) Piękna:)
Pozdrawiam

kacperm200 pisze...

piękna :) motyl świetnie pasuje

Lilka pisze...

przepiękna!!!! A motyl wprost cudowny!

Nowalinka pisze...

Jak zwykle cudna kartka i fotki idealne :)

MaAg Scrap pisze...

prześliczna ta karteczka:) kwiatuszki są rewelacyjne

gooseberry pisze...

nietypowe kolory ale fajne!
bardzo podoba mi się ten motyl!
super!

gooseberry pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
JagaBa pisze...

Przepiękna!!tak,motylek podoba mi się też..:)

p.s.Fajnie ,ze nie bolało..może i ja się skuszę:)buziam:***

jaśminowasia pisze...

piękna kartka!