9 grudnia 2011

obierz kurs na bombkę

Zapraszam dziś na kurs bombkowy (obiecany;))))

Potrzebne materiały:
-papier do scrapbookingu
-dziurkacz kółko o średnicy 5cm (jeśli nie macie takiego dziurkacza zastąpcie go cyrklem bądź szklanką)
-klej
-wstążka/tasiemka/sznurek
-koraliki

1. Z papieru wycinamy 20 kółek o średnicy 5cm.


2. Każde kółko należy złożyć w następujący sposób (dla ułatwienia, należy wyznaczyć sobie środek kółka i zagiąć jego brzegi, tak by powstał na trójkąt równoboczny).





 3. Kiedy mamy już poskładane wszystkie koła w odpowiedni sposób, zabieramy się za klejenie poszczególnych elementów.
Początkowo wybieramy 5 kółek i sklejamy je ze sobą skrzydełkami, jakie powstały nam podczas zaginania brzegów.
Robimy to w taki oto sposób:




4. Przed sklejeniem całości wkładamy wstążkę i koniec jej zabezpieczamy robiąc pętelkę, możemy także przykleić wstążkę do jednej ze ścianek.



5. Do tak powstałego "kwiatka" doklejamy kolejne kółka, tak aby każda nowo powstała ścianka posiadała 5 elementów.


Dla ułatwienia i zobrazowania nowe elementy zaznaczyłam literą "N".




6. Na koniec powinno Wam zostać 5 elementów, którymi "zamknięcie" bombkę.



 7. A tak wygląda gotowa bombka, jeszcze tylko koraliki i gotowe:)



Mam nadzieję, że kurs jest czytelny. Jeśli byłyby jakieś problemy to dajcie znać, spróbuję to wyjaśnić prościej:)




Miłego bombkowania:))) i koniecznie pochwalcie się swoimi bombkami.




Miłego weekendu:)



-Zielonooka

28 komentarzy:

joyanna pisze...

Wszystko jasne, dziękuję za kurs. Bombki fantastyczne :) Pozdrawiam

Krótka;) pisze...

O kurcze!!! Rewelacja!!! Na pewno skorzystam:)
Dziękuję za świetny kursik:)
Pozdrawiam!!!

Anula pisze...

Rewelacja! Wszystko super wyjaśnione:) Dziękuję za kursik!
Teraz koniecznie muszę spróbować:)

Joasiunia:) pisze...

Ale świetny kurs!!!!!!! Na pewno skorzystam:) Dzięki wielkie!:)

Poppy pisze...

Fajne, wyraźne zdjęcia i klarowne tłumaczenia :) jadę po cyrkiel do sklepu!

Unknown pisze...

Wspaniale!!!

lubewa pisze...

Kurs świetny, zdjęcia i opis bardzo przejrzysty , pozdrawiam serdecznie.

Bazena pisze...

Superrrrrr!!!

maigwen pisze...

Ale super kurs! dziekuję!

Bligu pisze...

Świetna bombka i super kursik. Dziękuję!

Peninia / Gosia pisze...

Jaka rewelacyjna! Cudo. Dziękuję za kurs;)

JagaBa pisze...

Zawsze ubierając choinkę okazuję się ,ze mam za mało ozdób..bo albo się zniszczyły..albo choinkę kupiliśmy większa:P..dzięki Twojemu kursikowi wiem jak uzupełnię braki i jak pozbyć się resztek papieru:))
Dzięki Beatko!!!Cudnie Ci wyszły Twoje bombeczki i mam nadzieję,ze moje ,kiedy je zrobię,będą przynajmniej ciutkę przypominały pierwowzór:)))

Magdalena Deberny pisze...

Hehe super. A kilka dni temu takiego szukałam. No jakoś sobie sama poradziłam i już ją mam :)

Lilka pisze...

Świetny kursik!!! Na pewno spróbuję!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Super!!!
:*

Ciche zajęcia świetlicowe pisze...

ale super !!! świetny kurs :)piękne

Aka pisze...

Piękne!!! Dzięki wielkie za świetny kursik:)

Ivy pisze...

Świetna bombka! Z przyjemnością skorzystam z kursu ;-)

ania pisze...

Świetny kursik, dziękuję:)

malutka pisze...

Bankowo skorzystam:)
Kursik pierwsza klasa!!!
Pozdrawiam

Martyna pisze...

dzięki, dzięki, dzięki!!!

anias pisze...

Kursik czytelny i świetnie opstrykany :) Jak znajdę chwilę, spróbuję :) Pozdrawiam!

fasoolka pisze...

Świetny kursik!!! Bombki prezentują się wspaniałe!!! muszę spróbować i zapraszam do mnie na kursik (też bombkowy) :)

Kasia B. pisze...

Niesamowite są te bombeczki!!! dziękuję za kurs i pozdrawiam serdecznie :)

Olka pisze...

Piękne bombki i w dodatku nietłukące :D. Dzięki za kurs, robię takie na choinkę :)

a medallion pisze...

świetne :)

Evebellart pisze...

Dziękuję za kursik :)
Skorzystałam i moje bombki są tutaj:
evebellart.blogspot.com
Pozdrawiam

Katarzyna Rajczakowska pisze...

Bardzo fajny kurs! Myślę, że z niego skorzystam ale użyję go przy robieniu dekoracji... weselnych. Marzy mi się ażeby dekooprawę weselną mojego ślubu wykonać samodzielnie bez pomocy firm, które tym się zajmuję. Ciągle szukam inspiracji w internecie i Twój pomysł zapisuję sobie. :-) Dziękuję, Katarynka