16 lutego 2012

lustrzane odbicie

to temat wyzwania Enczy, które znajdziecie na blogu Lemonade challenges.Muszę przyznać, że Ania zapodała mi ćwieka tym wyzwaniem, do końca nie miałam pomysłu ... nie wiedziałam jak ugryźć ten niezbyt prosty temat:). W końcu coś zaświtało i na szybko powstał ten oto scrap. Nie do końca mi się podoba ale może jeszcze kiedyś go przerobię;)


Lustrzane odbicie to odwrócone zdjęcie i "prawie" całość kompozycji.


Zapraszam do zabawy, szczegóły znajdziecie TU:))

Pozdrawiam i życzę smacznego pączka;))

-Zielonooka

6 komentarzy:

Encza pisze...

Lubię to Twoje zdjęcie! Świetna oprawa!

Tusia Lech pisze...

Śliczny scrap. Piękne zdjęcie :) No i zapominam ci ciągle napisać, że piękny masz header na blogu :)

Anonimowy pisze...

Mnie się podoba - możesz mi zapakować ;-)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny scrap!!!
Cudne nasycone barwy... uwielbiam :))
:*

A pisze...

świetny pomysł :) wyszło "alter ego" z tą zmianą foty na b/w

Zielonooka pisze...

Encza - dziękuję:*
Tusia - dziękuję:*
Gosia - no nie wiem czy chciałabyś oglądać tą twarz codziennie:D - :*
Kasia - dziękuję:*
Didre - to całkiem dobrze odebrałaś, tak miało właśnie być - moje drugie ja:)) - dziękuję:*