29 lutego 2012

osiemnaście...

...mieć lat to nie grzech... - śpiewała kiedyś Kasia Sobczyk:) Słowa tej piosenki tłoczy mi się w głowie, kiedy tworzyłam tą kartkę dla tej uroczej dziewczyny.



Kartka powstała z pięknej kolekcji Elegance - fiolety wciąż są modne i eleganckie:).
W kartce wykorzystałam również nowe stempelki - cyferki - już do nabycia w sklepie Lemonade.



Mam nadzieję, że obdarowana była zadowolona:)



Materiały ze sklepu Lemonade użyte w pracy:
- Elegance - papier04
- Elegance - papier06
- Elegance - dodatki
- stemple - Basic9 - cyfry


Dziękuję za miłe komentarze i za czas jaki poświęcacie by je tu dla mnie pozostawić :*


Miłego wieczoru:)


-Zielonooka

4 komentarze:

Barbara pisze...

piękna jest...muszę się w końcu skusić na te papiery :)

lilavati pisze...

piękna kartka:) radosna osiemnastka:)

Ewelina pisze...

AAA cudna kartka.

mazionta pisze...

Piękna jest!