18 kwietnia 2012

jesteś dla mnie wszystkim...

Urodzinowa kartka z wyzwaniem, któremu mam nadzieję podołałam:) - nie łatwo jest robić takie prace. Jednak z pomocą przyszły mi kolory kurtki jaką ma na sobie Jubilatka - mocno mnie zainspirowały i pchnęły w kierunku kolekcji Follow Your Heart Be Amazing firmy MME.



Sześciokąt z napisem No 1 wycięłam z arkusza papieru Honey Blue i potraktowałam go jako odznakę, którą umieściłam na taśmie 3D po stronie konia, ozdabiając ją dodatkowo kwiatami -  to on jest jej numerem jeden i znaczy dla niej wiele - stąd też napis na kartce:).


Tło lekko poszarpane niczym włosy jeźdźca w czasie galopu:)
Mam nadzieję, że Jubilatka była miło zaskoczona i zadowolona z tej kartki:)





Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:))







-Zielonooka



Materiały ze sklepu scrapki.pl wykorzystane w pracy:

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Jak pięknie opowiedziana, wytłumaczona :) kartka!!!

Matilde pisze...

Rewelacyjna!

Dorota pisze...

Faktycznie niełatwe zadanie, ale świetnie sobie poradziłaś. Super kartka, Jubilatka na pewno będzie zadowolona!

ania pisze...

Świetna:))

Aleksja pisze...

Super kartka, taka energetyczna i ciepła :)

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczna kartka!
Pięknie ją ozdobiłaś :).

karolina jeżak pisze...

Piękna, taka słoneczna :))