24 kwietnia 2012

seksowna Prima dla emeryta;)

Czy jest ktoś, kto nie zakochał się w tej kolekcji? Ja padłam jak ją zobaczyłam;)).
Zachwycałam się nią długo nim poszła pod ostrza nożyczek. Ciachałam ją z bólem serca ale też i z sercem, starałam się zrobić coś wyjątkowego, trochę eleganckiego, trochę z humorem.
Powstała taka oto kartka dla pewnego Pana, który odchodzi na emeryturę - mam nadzieję, że mu się spodobała;).



Kartka schowana została w proste pudełko z eleganckim okienkiem, które wycięłam wykrojnikiem Sizzix - Frame Damask.


Do kompletu powstało pudełeczko, w którym został ukryty stary, mosiężny nożyk do otwierania kopert. Na wierzchu pudełka przykleiłam chipboard z maszyną do pisania, stąd też czcionka na etykiecie.






Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)
Ps Dodatkowe podziękowania dla Ani - Ty wiesz za co:***



-Zielonooka



Materiały ze sklepu scrapki.pl użyte w pracy:

13 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Śliczny zestaw - wyszedł jak chciałaś - elegancko i z humorem ;)

Art by Laura pisze...

przepiękna kartka! :)

Mia pisze...

Podziwiałam już na blogu w Scrapkach, ale tu napiszę, że szalenie mi się podoba :)). Po prostu piękny komplet !!!

Matilde pisze...

Ale fajny pomysł na prezent na taką okazję! No a wykonanie - mistrzowskie!

mag pisze...

Boska kartka, i tyle warstw :)
Papierki są przepiękne - też mnie zauroczyły od pierwszego wejrzenia, ale jakoś się na nie nie mogę zdecydować :D

Polcia pisze...

świetny komplet. a kartka strasznie mi się podoba.

Anna Zaprzelska pisze...

Beatko,przygotowałaś niezwykły komplet!!!! Elegancki, a jednocześnie stonowany, męski i na dodatek pełen delikatnej pikanterii. Masz ogromny talent, wiesz?

Lilka pisze...

rewelacyjny zestaw! jestem pod wrażeniem :)

Makola pisze...

Genialna, sexy kartka! :)
Pozdrawiam!

AGATA pisze...

Cudna :)

niezapominajka pisze...

Karteczka jak zawsze super a pomysł na nożyk i napis na etykiecie- genialny!:)

Magdalena Przybytek pisze...

WOW, WOW !!!! zestaw jest niesamowity :)

RosaliaArt pisze...

fantastyczne prace! tak dawno mnie tu nie było, że mam do nadrobienia sporo zaległości