15 września 2012

jak co miesiąc...

bawimy się w liftowanie:). Tym razem liftujemy pracę Czekoczyny - przepiękna praca i jak dla mnie trudna do zliftowania. Mimo to postanowiłam się z nią zmierzyć. Jak mi wyszło zobaczcie sami:)


Czemu taki tytuł LO? Ponieważ zdjęcie, które wykorzystałam w pracy zrobiło mi moje dziecko.



Jeśli chcecie się z nami pobawić to zapraszam TU:)




Życzę miłego weekendu i dziękuję za odwiedziny:*

-Zielonooka



Materiały ze sklepu scrapki.pl wykorzystane w pracy:

5 komentarzy:

Zanka pisze...

Wspaniala interpretacja :) A ja chetnie zamowilabym sesje foto u Twojego utalentowanego dzieciecia, zdjecie jest niesamowicie piekne :)

Marta pisze...

Wspaniały scrap, świetny lift i cudowny fotograf.

Niebiesko_Oka pisze...

Zdjęcie niewątpliwie należy do bardzo udanych :).
Scrap jest niesamowity :D.
W ogóle nie widać, aby miał sprawiać Ci jakiekolwiek trudności!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny scrap!!!
Kompozycja, kolory, dodatki... miód malina :))
:*

edit pisze...

idealny papier wybrałaś na tło, do tego zdjęcia:)