7 października 2012

zakłócenia w nadawaniu


36 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Życzę szybkiej poprawy Beatko :*

Peninia / Gosia pisze...

Beatko wszystkiego dobrego! Uściski*

angel pisze...

Szybkiego powrotu do zdrowia:)
Trzymam kciuki:)
pozdrawiam
angel

Eve_is_scrapping pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Dbaj o oczka, wiem jakie to ważne.

Margot-craftcorner pisze...

Szybkiego powrotu do zdrowia:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Zdrówka życzę :*

anias pisze...

Zdrowia życzę- trzymam kciuki!

zetkaArt pisze...

Mam nadzieję że to chwilowe! Powrotu do zdrowia życzę.

aa_dorota pisze...

Dbaj o oczka i szybko wracaj do zdrowia

Mia pisze...

Ja również życzę zdrówka. Wracaj szybciutko!

jola_zola pisze...

i ja powrotu do zdrowia serdecznie życzę Beatko

Arte Banale pisze...

Ściskam mocno! Zdrowiej szybciutko:)

Anula pisze...

Beatko, zdrówka! Oczka ważne, więc daj im troszkę odpocząć:) Mam nadzieję, że wkrótce będzie lepiej:)

Joanna Wiśniewska pisze...

Zdrowia Ci życzę. Na pewno będzie dobrze. Pozdrawiam. A.

LiOnka pisze...

Dużo zdrowia życzę!

Drycha pisze...

Zdrowia!:)

ArtIs pisze...

Odpoczywaj ile trzeba i wracaj szybko do zdrowia!

Fabryka Spokoju pisze...

Życzę, by Twoje oczy wróciły do formy i nie odmawiały posłuszeństwa! Ja w środę wybieram się po okulary :*

Bea pisze...

oj! oby szybko lepiej było :) pozdrawiam!

Asia pisze...

Dużo zdrowia życzę :) Oby szybko oczy Twoje wróciły do formy :)

Beacia - 24 pisze...

Życzę szybciutkiego powrotu do zdrówka. Przesyłam gorące uściski :*

JaMajka pisze...

Ojej, zdrowiej szybko!!! :*

Jagula pisze...

Zdrowiej, w swoim tempie, ale zdrowiej. Czasem wolniej, znaczy lepiej. Zdrowiej skutecznie!

Marta pisze...

Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia. Uważaj na siebie i odpoczywaj.

Eva Shevchenko pisze...

szybkiego powrotu do zdrowia :))

piękne prace :)

Jowita pisze...

Beatko, zycze Ci mnostwa cierpliwosci w powrocie do pelnego zdrowia

Maggie pisze...

kochana , oby jak najszybciej wszystko bylo ok :* przesyłam pozytywne fluidy ..frrrrrrrrrrrrrr..

Rybiooka pisze...

Zdrowie jest najważniejsze, odpoczywaj i nabieraj sił. Pozdrawiam

Anna Zaprzelska pisze...

Ojej.... Posyłam mnóstwo ciepłych myśli i trzymam kciuki za poprawę! Zdrowiej Beatko!!!

Huma pisze...

Niech wszystko dobrze się ułoży! Dużo cierpliwości i zdrówka:*

-Aneta- pisze...

WRACAJ DO ZDROWIA :)

Karolina Bajek pisze...

:******** wracaj do zdrowia :***********

wiola_c pisze...

Szybkiego powrotu do zdrowia.

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
Pozdrawiam ciepło!

Magdalena Przybytek pisze...

Beatko mam nadzieję że jest już lepiej :) dużo zdrówka Tobie życzę !!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Zdrowia! Musi być dobrze.
pozdrawiam
MZ