23 marca 2013

balonowe kurczaki




Miłej soboty:)

-Zielonooka

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo urocza!!:)

Ewelina pisze...

Sliczna

Nowalinka pisze...

Haha, kurczaki w latającym koszyku, świetna! :)

Karola B pisze...

kartka przepiękna. Zachwycił mnie ten balon i kwiatki wokół rozrzucone

kostromka pisze...

Прекрасная!!!!!!!!!!!

Lilka pisze...

Cudna :O)

Sylwia-eR pisze...

Śliczna,juz wiem czemu wiosny nie ma - Ona z tymi kurczakami balonem do nas leci : )

K.C. pisze...

Prześliczna, wyjątkowa karteczka wielkanocna :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudna :)

Bea pisze...

cuuuuuuuuuuuuuuuudna!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna jest! Podoba mi się kolorystyka i świetny efekt lekkości i przestrzeni :)

JagaBa pisze...

WoW..padłam z zachwytu !leze na podłodze..i nie wstane jeszcze długo!Cudowna ,Cuuudowna..CUDOWNA !

hobby-istka pisze...

Lekko, wesoło i z przesłaniem. Superancka kartka...:)

Ewa S. pisze...

Ależ niesamowity pomysł! Kwiaty są cudne.

ania pisze...

Świetna praca, cudne te przylaszczki:))

joyanna pisze...

Super! Patrząc na kartkę ma się wrażenie, że balon faktycznie się unosi. Urocze przylaszczki :)

mru pisze...

jaka pomysłowa :) strasznie mi się podoba :) balon z kurczaczkami i kwiaty świetnie wyglądają ;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Genialna kartka!!!
Zakochałam się w niej :D
Forma, kolory, detale... super :))
:*

[Kasia] pisze...

O kurczaczek, ależ oryginalnie ;) ekstra!

Tusia Lech pisze...

Piękna kartka! Dziękuję Beatko za wspaniałą kartkę świąteczną :** Ja w tym roku wysłałam słownie 3 - tylko do teściów, rodziców i siostry męża, ale obiecuję, że to nadrobię :) :*