19 lutego 2009

nie tylko dla dzieci.....

...................... ale może tez być dla młodzieży a nawet dorosłych. O czym mowa? O grze MEMORY. Gra ćwiczy doskonale wzrok, koncentrację i pamięć. Uwielbiam takie gry, kiedy trzeba trochę wytężyć móżdżek:) .
Do zrobienia tej gry zainspirowała mnie Inchmark, która stworzyła scrapowe memory. Ja użyłam papieru a ona materiału (kółka są z materiału oczywiście:)). Zapraszam na jej bloga :).
Do wykonania kart użyłam tektury, dzięki czemu są mocne i trwałe. Tekturę okleiłam papierem wizytówkowym no i na to nakleiłam kolorowe kółeczka - wersja wiosenna:).










Pozdrawiam serdecznie:)

-Zielonooka

6 komentarzy:

Joy pisze...

Beatko!
Piękne, ale jako osoba używająca tego w pracy na codzień powiem Ci, że zrobiłaś bardzo trudne memory.
Wersja zdecydowanie dla dorosłych (ewentualnie bystrzaków).
Buziaczki!

Nowalinka pisze...

Ale fajne, podoba mi się, lubie w to grać...ale faktycznie twoja wersja ciut trudniejsza niz np. ze zwierzątkami :))

Zielonooka pisze...

tak macie rację jest trudna bo właściwie robiąc ją myślałam bardziej o dorosłych niż o dzieciach:)
a w tytule chodziło mi o to, że właściwie gra ta jest zazwyczaj przeznaczona dla dzieci:) ale na myśli miałam dorosłych
pozdrawiam:***

Beata pisze...

Uwielbiałąm tą grę jako dziecko, chociaż zawsze byłam zbyt niecierpliwa, żeby to wszystko spamiętać:) Dzięki za przypomnienie, bo mam gdzieś jeszcze zestaw robiony podczas wakacji rękami okolicznych dzieciaków, z obrazków z książek do angielskiego. one kolorowały, ja naklejałam. i zabawa była przednia:) może przyda się teraz.

Kasia Marysia Jaśkiewicz pisze...

mam takie papiery!! maaaaam:D


a pomysl, podle sciagne, bo zainspirowal mnie do zrobienia takiego prezentu urodzinowego dla szwagra:D

Kropelka pisze...

Swietna gra i pomysl!No a o wykonaniu to juz nie wspominam :-)
Super :-)