22 lipca 2010

kartki#15



We wtorek ruszyło kolejne wyzwanie kartkowe na SP, szczegóły TU. Tym razem Ula dała nam twardy orzech do zgryzienia a po scrapersku zadała nam niezłego ćwieka;) hehehehehe.
Powiem tyle zadanie proste nie jest ale warto się zabawić:).
Zapraszam w imieniu swoim i pozostałych projektantek:)

Moja dzbanuszkowa karteczka - zapraszam na herbatkę:D



i jeszcze

for my husband


KC:*


.....................i to chyba tyle na dzisiaj:))


Jutro witajcie Tychy:D Juuuuuuuuupppiii!!!:D Czeka na mnie Ania i Beatka :D :*

Ściskam serdecznie:))

-Zielonooka

30 komentarzy:

Berberis pisze...

Fantastyczna karteczka!!!!!

UHK Gallery pisze...

Uła Betika to szczerze zazdroszczę - pomacałabym chętnie :P
A imbryczek jest mega czarodziejski!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pasjoneria pisze...

Przepiękna forma i efektowne wykończenie. Wszystko dobrane przepięknie, kolorki itp. Baaaaaardzo mi się podoba :)

Larisa pisze...

So cute card! The idea with tag is fantastic!! ))

paulisia pisze...

sliczna karteczka!! po prostu cudo!

Magda Łuczak Art pisze...

świetna kartka :)
Pomysł ze zdjęciem ŚWIETNY!!! Znaczy się rocznicujecie się dziś? Serdeczności zatem :) Moi rodzice też 22lipca brali ślub, śmiejąc się, że zawsze będą mieli wolne w tym dniu ;) nie wyszło ;)
P.S. a ja też dziś świętuję, tylko imieninowo :)

BETIK pisze...

Jak zobaczyłam tę kartkę we wtorek to szczęka mi opadła...!!!! Jest cudna pod każdym względem!! Kolorystycznie (tak softowo) i kształtnie (widziałam już wiele dzbanków ale ten jest cudny). Beatko, dałaś czadu i mam nadzieję, że zmacam:)Ściskam i czekam:*

Karmeleiro pisze...

jak Ty kusisz tym imbryczkiem!!

Magda Bolinska pisze...

piekny imbryczek Ci wyszedl :D

Zielonooka pisze...

Dziękuję Wam baaaaaardzo:***
Mamajudo - tak rocznicujemy:D, dziękuję:*

Lili pisze...

gratuluję Wam rocznicy!
A kartka, no cóż, myślałam, że mnie już nie zaskoczysz, bo mogę sie każdej cudowności spodziewać, a jeszcze ręce mi się trzęsą:)

Zielonooka pisze...

dziękuję Lili:* (zaczerwieniona)

Margaretka pisze...

Niesamowity kształt dla kartki, przepiękna!!!

Encza pisze...

O to jest kartka jak marzenia, każdy chętnie przyjmie taaaaaaaaaaaaaaaaaakie zaproszenie na herbatkę. Piękna forma, cudnie dobrane kolory, mistrzowskie wykonanie! Uwielbiam ją !
Rocznicy gratuluję i życze wielu kolejnych!
pozd,
ania

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Neatko śliczna kartka, aleś się napracowała.
Ja też kcę na spotkanie do tych Tychów :(

Anonimowy pisze...

jak dla mnie ... rewelacja :D Takie moje skromne zdanie :) Śliczna kartka :D

Elly pisze...

Beautiful card!!

Agnieszka M pisze...

Śliczna karteczka...

Nic nie mowiłaś, że si do Tych wybierasz... a do mnie z Tychów ciocia przyjedzie niedługo :))

Pozdrawiam

coco.nut pisze...

cudny ten czajniczek!!!

Safrin pisze...

Oooo Tychy :) to niedaleko mnie :)
Podziwiam Twoje pomysly!

Kasia G. pisze...

CUDO!zakochana w czajniku (coś ze mną nie tak:P)...hmmmm...ale dobre i to :)))

JaMajka pisze...

Kartka mistrzostwo jak zawsze :)
A jak się czujesz???

Gosik pisze...

sliczna kartka :)

Luna77 pisze...

Kartka jest rewelacyjna!

Niebiesko_Oka pisze...

Kartka - mistrzostwo!
Świetna po prostu, idealna w każdym calu :).

Unknown pisze...

e chyba zapomniałaś o innych koleżankach, łobuzie jeden

Kardamonowa pisze...

Kartka po prostu fantastyczna!

składART13 pisze...

Bardzo słodziutka karteczka i bardzo kuszące zaproszenie :)
Gratulacje z okazji rocznicy !!!

Guriana pisze...

jest magiczna!!!:)))

Fioletowe poddasze pisze...

Buuu i już po wszystkim :( Wszystko co dobre szybko się kończy :(
Cudowna ta karteczka. Piękna!!!Podziwiam.