22 lipca 2010

spotkaniowo, wyzwaniowo, zdjęciowo

Tydzień temu (w piątek) odbyło się spotkanie Gorzowianek i jednej Kostrzynianki. Dzięki uprzejmości Kasi, która nas gościła mogłyśmy trochę pokartkować, pojeść i pogadać:).
Było wesoło i twórczo:).
Wyzwanie mapkowe zaproponowała Kasia, a cudnymi papierami Idylli własnego projektu uraczyła nas Karola.
Dziękuję Wam dziewczyny za miło spędzony czas i mam nadzieję, że ponownie się spotkamy w takim samym składzie albo nawet większym (mam nadzieję, że się jeszcze ktoś ujawni):).
Kilka zdjęć ze spotkania:)


Ewik

Koczes w akcji:)

Złota Rączka;)

Karola

Koczes

Dorota

Agnieszka (Ona_i_ ja)

i nasza wspaniała Gospodyni - Kasia:)


A to moja karteczka spotkaniowo-wyzwaniowa:)





Dziękuję jeszcze raz:***

Pozdrawiam wszystkich a szczególnie Dziewczyny :D:*

Ps Jeszcze tu dzisiaj wrócę:*

-Zielonooka

8 komentarzy:

lilavati pisze...

pozazdrościć takich spotkań :) a karteczką wyzwaniowa piękna... fajna do zliftowania

Koczes pisze...

było bosko i wręcz trzeba TO POWTÓRZYĆ!!Pozdrawiam serdecznie:* Koczes

Karmeleiro pisze...

to musiało być fantastyczne spotkanie! zazdroszczę po cichu :)

Zuzik pisze...

Kartka cudna!:-)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Ech... fajnie Wam, że Was tyle i blisko. Ja sie spotkałam z Madziorkiem, ale troche krótko.

JaMajka pisze...

Kartka bajeczna i spotkanie udane, tyle fajnych babek :)

Bea pisze...

fajne spotkano!!!
Koczes eska przysłała :) ale wam zazdrościłam!!!

Gosia K. pisze...

Witaj ! Tak sobie przeglądałam Twojego bloga i zobaczyłąm zdjecie pani, która mieszka w mojej miejscowości, a mianowicie w Kostrzynie :) Przeczytałam o Waszym spotkaniu i postanowiłam się ujawnić :) Ja tez jestem z Kostrzyna, czyli blisko Gorzowa ;) i może kiedyś będę miałą okazję poznac kogoś kto ma podobne zainteresowania :)pozdrawiam :)
P.S. Kartka cudna ( jak wszystkie Twoje zresztą :)