27 grudnia 2010

damaskowy

Na początku chciałabym Wam serdecznie podziękować za życzenia, składane tu, mailowo, smsowo a taże te przysłane zwykłą pocztą - baaaaardzo dziękuję:***

Muszę przyznać, że odpoczęłam i sukcesem jest to, że nic nie robiłam scrapowego przez te kilka dni;).

Ale nie o tym miała być mowa:D.
Dziś mam Wam do pokazania elegancki, damaskowy notes, zrobiony z grudniowego kitu "Times Square Twenty 11". Notes niewiele ma ozdób gdyż bardzo podobał mi się ten papier i nie chciałam go zbytnio przytłaczać ani zasłaniać.





format 10,5x15cm



Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego tygodnia, czas zabrać się do pracy;))

-Zielonooka

12 komentarzy:

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

piękny jest, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczny jest!Pozdrawiam!

scrap joanny pisze...

prześliczny ! mega elegancki

Unknown pisze...

ślicznościowy notes

pyt.ka pisze...

cudny. bardzo elegancki. świetne połączenie kolorów. :)

mazionta pisze...

śliczny notes, ale podziwiam też nową tapetkę- przyjemna bardzo:)

Encza pisze...

Ach ... przecudny jest!!! Też odpoczywałam i nie scrapowałam ale tym notes to mnie zainspirowałaś :)

cyga pisze...

piękny notes, odpoczynek chyba wszystkim dobrze zrobił

Saskia pisze...

Very beautiful!!! So elegant!

I wish you a very creative 2011!!

Saskia :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Such beautiful and feminine note book, love it!

Justyna pisze...

bardzo gustowny:)

Noami pisze...

przepiekny!!!