4 stycznia 2011

love

Nim pokażę Wam to co mam dziś do pokazania, chciałam Wam życzyć by ten Nowy Rok 2011 przyniósł zdrowie, radość, pokój, miłość, wiele twórczych pomysłów i spełnienie wszystkich marzeń, a gdy już się one spełnią, niech dorzuci garść nowych, bo tylko one nadają życiu sens.

A teraz karteczka z nowego zestawu "MY FUNKY VALENTINE", który już jutro pokażemy Wam na blogu Pixie Dust Paperie.







Prawda, że piękne papierki i dodatki ale....to nie wszystko co zawiera w sobie ten wspaniały zestaw. Zajrzyjcie TU jutro.

Zapraszam Was na PDP każdego dnia by podziwiać projekty DT.


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każde odwiedziny i słowo jakie tu dla mnie zostawiacie:***



XOXO

-Zielonooka

18 komentarzy:

Klarysa. pisze...

Piękna kartka i piękne papiery:)

KOLOROWY ptak pisze...

niesamowita! kwiatek jest przepiękny, rewelacyjnie się w wkomponowuje w karteczkę :)

Unknown pisze...

no jak zwykle się pośliniłam

rudlis pisze...

Karteczka cudo :)
Wszystkiego dobrego w Nowym 2011 Roku!

Encza pisze...

Cuuuuuuuuuudo!!!!!!!!

cyga pisze...

piekne pastelowe kolory i świetne połączenie faktur

mia_mi pisze...

świetna, jak z uskrzydlonym gniazdkiem

Kirsty Vittetoe pisze...

Absolutely beautiful, I love your feminine and romantic touch to everything you create!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Dożo szczęścia w Nowym Roku!!!
Kartelucha jest cudna!!!
Słodko-pastelowa, lekka i delikatna :D
:*

Karmeleiro pisze...

oo, taką walentynkę dostać, to samo szczęście. Cudne dodatki!

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaka piękne...oczu oderwać nie potrafie!Wspaniale tworzysz!!!Wszystkiego najpiekniejszego na Nowy Rok 2011 spełnienia marzeń:)

Ewelina pisze...

Wow cudna, a ten kwiatek!!!

Tusia Lech pisze...

Cudna - taka stonowana i całkiem w twoim stylu!! Piękna!

Lamarta pisze...

Piękne życzenia noworoczne i piekna kartka.
Ja również zyczę Tobie, by ten rok był po prostu dobry:)
Pozdrawiam serdecznie.

maj. pisze...

Jest cudna! Papiery, kolory - rewelacja!

gooseberry pisze...

dawno nie widziałam tak ciekawej kartki! super!

lauren bergold pisze...

this is one of my very VERY favorite things you've ever made! and i'm not just saying that cause it's the funky valentine kit...although obviously i am honored that it could be used to make something THIS BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥!

RosaliaArt pisze...

podoba mi się użycie skrzydeł w takiej wersji - pięknie