17 stycznia 2011

bliźniacze

Karteczki na Dzień Dziadka z wykorzystaniem jednej i drugiej strony pięknych papierów firmy Girl's Paperie oraz ćwieków z kolekcji "On Holiday".
Obrazki pokryłam przeźroczystym preparatem UTEE (użyć go można podobnie jak pudru do embossingu).





Użyte materiały ze sklepu scrapki.pl:
*Girls Paperie - Paper Girl - Vintage Patchwork
*Girls Paperie - On Holiday - Days Away
*Girls Paperie - On Holiday - ćwieki epoksydowe Travel
*UTEE - Ultra Thick Embossing Enamel - przeźroczyste


Dziękuję za miłe komentarze oraz liczne odwiedziny:***

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia:)

-Zielonooka

7 komentarzy:

Lili pisze...

Świetne kartki:)

cyga pisze...

obrazek na kartce idealny i tyle w nim radości, perfekcja w każdym calu

Joanna Wiśniewska pisze...

Swietn sa :) W drugiej podoba mi sie tlo - kolaz z papierow ozdobnych. Na obu - pekniecia na koleczkach (po uzyciu UTEE?) Pozdrawiam, Asia

Saskia pisze...

Gorgeous card!!

Saskia :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful! Especially the cracked effect, love it!

Karola Witczak pisze...

Te kartki mnie powaliły kiedy pierwszy raz je zobaczyłam, a okazuje się, że nic jeszcze nie napisałam! Są cudne, spękania wyglądają niesamowicie, a całość: kolory, klimat - mój ulubiony!

gooseberry pisze...

rewelacyjne, że tez ich wcześniej nie widziałam!