16 stycznia 2011

trochę nietypowa ślubna

Kiedy dotarł do mnie styczniowy kit od Kirsty oczywiście jak zawsze musiałam się trochę nim ponatychać;). Gdy zobaczyłam ten biały papier w czerwone wzory, które są błyszczące, stwierdziłam, że zrobię z niego przepiśnik ale w międzyczasie natknęłam się na zdjęcie panny młodej, które mnie zainspirowało do zrobienia ślubnej kartki. No i mogę rzec, że jakoś tak sama się zrobiła:).







Zapraszam Was na PDP czeka tam na Was kolejne candy (uważnie czytajcie co musicie zrobić by wygrać).

Miłej niedzieli:)


XOXO

-Zielonooka

16 komentarzy:

Tusia Lech pisze...

Strasznie podoba mi się kompozycja po lewej stronie - kokardy z kwiatową taśmą :)

Encza pisze...

Piękna jest, szalenie mi się podoba!!!!

Iva pisze...

Witam, masz bardzo ładny blog.
Ja również przyłączyć się do rozmowy, ale nie wiem jak.
Możesz mi doradzić.
Dziękuję
Iva

AS pisze...

Wspaniała twórczość! Pozwolę sobie obserwować;-)

Karmeleiro pisze...

cuuudoo!!!

scrap joanny pisze...

no jest boska, a ten obrazek jest uroczy - super, aczkolwiek rzeczywiście nietypowa i dlatego super

Paola pisze...

Bardzo romantyczna i ciepła kartka;) Podoba mi się;)

malflu pisze...

ta jej nietypowość jest cudna. Piękna kartka

lauren bergold pisze...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhh miss z! looking at this amazing card, i wish i knew the polish word for ♥DREAMY♥! this is the sort of thing that fills a little girl's head when she dreams of someday being a bride...or maybe even a princess: flowers and pearls and lace and ribbons and being THE MOST BEAUTIFUL lady in the world! ♥♥♥

Anna Zaprzelska pisze...

Przepiękna jest Zielonooczku!

cyga pisze...

za oknem szaro i ponuro a u Ciebie tak pięknie i romantycznie

Kirsty Vittetoe pisze...

This is simple breathtaking Miss Z, absolutely the most romantic card ever!!! Love it, love every bit of it!

agea pisze...

bardzo romantyczna:)

Gosik pisze...

śliczna :)

Róża pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Róża pisze...

Cuuudna!
Taką chciałabym kiedyś dostać: biało-czerwoną :-)
Buziaki dla zdolnej Zielonooczki :-)