11 stycznia 2011

kartki#38 i tagi Walentynkowe

Dziś kolejne wyzwanie kartkowe, proste i przyjemne (mam nadzieję;))).
Wytyczna jest tylko jedna, tak na rozgrzewkę;) - po szczegóły zapraszam TU.



Karteczka powstała z papierków October Afternoon - Modern Homemaker, które otrzymałam w prezencie gwiazdkowym od Kirsty. Thank you Kirsty:*

Zapraszam Was do zabawy na Polki Scrapują:).




Aaaa i jeszcze tagi Walentynkowe, które są kolejnym projektem dla PDP. Powstały z pięknego kitu, który dostępny jest TU. Tagi mogą być dodatkiem do prezentu dla ukochanej osoby lub mogą stanowić samodzielną ozdobę (są dość duże).










To wszystko na dzisiaj. Życzę Wam miłego dnia i znikam:*




XOXO

-Zielonooka

14 komentarzy:

Gosik pisze...

piekne prace!

Ros pisze...

STUNNING tags!!! I LOVE them

Ros pisze...

Love this card ... the colours are beautiful

kartkomania.com pisze...

Twoje Tagi bardzo mnie użekły :)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

WOW! Beatko tagi są obłędne!! Niesamowicie mi się podobają!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Same piękności!!!
:*

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful beautiful tags Miss Z, and oh so romantic too! And i love that card as well, especially the cracked effect! Thanks for sharing, and I am glad you like the Oct A paper pad! : )

Kirsty Vittetoe pisze...

Beautiful beautiful tags Miss Z, and oh so romantic too! And i love that card as well, especially the cracked effect! Thanks for sharing, and I am glad you like the Oct A paper pad! : )

Magdalena Przybytek pisze...

Beatko Twoje prace są rewelacyjne !!!

Chciałam Ci podziekować za ofiarowaną pomoc, okazuje się że Medussa ma aż 4 także skorzystałam z jej pomocy , i tym samym Was dziewczyny nie ogolę z resztek ;)
Buziaki wielkie i jeszcze raz dzięki
Magda

Peninia / Gosia pisze...

Prześlicznie dziękuję za odwiedziny i urocze słowa w komentarzach z okazji mojej drugiej rocznicy blogowania.
To takie miłe dla mojego serca.
Posyłam moc uścisków i buziaczków pełnych wspaniałych myśli;)

Tusia Lech pisze...

Prześliczne tagi!!! Wow!!! Jestem w nich zakochana!!! :)

BPB pisze...

Cudowne, wszystko jest cudowne :))))
Pozdrawiam,
Aga

lauren bergold pisze...

these tags make me ♥SWOON♥! what a perfect combination of new and vintage...of color and style...elegance and funkiness... basically just unbeatable super-clever, super-pretty "MISS Z" style right here!!! :) ♥!

RosaliaArt pisze...

przepiękne tagi . cudne