2 lutego 2011

"Springtime Pixie"

to nazwa nowego, lutowego kitu, który już niebawem pojawi się w sprzedaży:)
Nowy miesiąc, nowy zestaw, nowe projekty.
Tym razem LO z moim dzieciem, zdjęcie zrobione na pierwszej wycieczce kajakowej.
Muszę przyznać, że ta forma projektu jest wciąż dla mnie nowym wyzwaniem.
Chciałam sprawić by scrap był taki trochę marzycielsko - bajeczny, czy mi się udało? Zobaczcie:)





Pobawiłam się trochę farbą i rozjaśniłam sobie tło po to by bardziej widoczna stała się ta czarna, pełna detali ramka (rub-ons).






Papiery są bajeczne, pełne wróżek, kwiatów i motyli. Nadają się na dziecięce projekty ale nie tylko, co można z nich jeszcze wyczarować? Zaglądajcie TU bo każdego dnia czeka na Was nowa inspiracja i nowy projekt. Dziewczyny z pewnością Was zaskoczą:)



Ściskam serdecznie i życzę Wam miłego dnia:)



-Zielonooka

5 komentarzy:

Kirsty Vittetoe pisze...

This is just Magical!!!!!

Malgodia pisze...

Cudowne Lo, ach jak ja zazdroszczę :)

Ewik pisze...

Pięknie Ci się udało!:)

ushii pisze...

pięknie. jak ja bym chciała nie bać się takiej dużej formy... ale w życiu tak bym nie umiała :)

pozdrawiam!

cyga pisze...

piękna praca,