3 marca 2011

bliźniaczki

Dziś prezentuję Wam jedne z pierwszych prac, które powstały dla PDP z cudnego zestawu o pięknie brzmiącej nazwie "Floribunda" - co z łaciny oznacza kwiecisty, kwitnący.
I chociaż jako takich kwiatów w nim nie ma to są piękne kwieciste papiery.







Do zrobienia tych kartek użyłam pięknego papieru Sweetness Picture Perfect firmy Pink Paislee a właściwie tylko fragmentu z różami, które są zachwycające. Do tego dodałam papier Love Nest Stripe firmy Glitz, trochę tuszu, farby i przeszyć.

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo tu pozostawione, które cieszy mnie ogromnie:*

Miłego czwartku:)

Ściskam:))


-Zielonooka

11 komentarzy:

BETIK pisze...

Piękne kartki, cudnie ukwiecone!! Też jestem zakochana w tych papierach:*

Klarysa. pisze...

Są cudowne;)

Magda pisze...

Czy ja juz kiedys mowilam, ze uwielbiam Twoje prace!?
:*

Kasia Udalska pisze...

Przepiękne :) Mam wrażenie, jakby te kwiaty rozkwitały na moich oczach, jakby natura wybuchała rozsadzając kartki ;)

cyga pisze...

piękne i tak niewiele im potrzeba

Kirsty Vittetoe pisze...

They are just beautiful!

Pampuch pisze...

ale śliczne te bliźniaczki :)

Róża pisze...

Piękne! Ale te bliźniaczki to dizygotyczne (dwujajowe) :-) Uściski!

madebyviva pisze...

piękne są!! patrząc na nie, czuje się jakbym się przenosiła do magicznego ogrodu... Cudeńka!

agawphotography pisze...

Pięknie i tak wiosennie :)

Aldi pisze...

wooow,super kartka, sliczna:)