7 marca 2011

z okazji ślubu

jedna z najnowszych kolekcji Primy - Madeline jest w moich rękach i powiem szczerze, że z bólem serca ją tnę, kawałek po kawałku i bardzo mi jej szkoda bo jest taka piękna;)). Pierwsza praca jaka powstała z tej kolekcji to ślubna kartka - projekt dla scrapki.pl .






Mam nadzieję, że Was zainspirowałam:)

Materiały jakie użyłam do jej zrobienia ze sklepu scrapki.pl:
*Prima - Madeline - stemple z ptaszkiem
*Prima - Madeline - papiery 6x6 cali
*Prima - Madeline - Notepad in a Box
*Prima - Madeline - Pebbles
*Prima - kwiaty Athena - Powder Puff
*Prima - Winter Rose - Vanilla Ice
*Storyteller - Róże - 4 mm białe
*Tusz Archival - Coffee
*Liquid Pearls - White Opal



Miłego tygodnia:))


-Zielonooka

12 komentarzy:

Eseniya pisze...

Я в полном восторге!!! Прекрасно!!! Мне очень нравится!!!

Unknown pisze...

Boska!!!

paulisia pisze...

cudowna jest!! tez zamowilam sobie ta kolekcje i juz sie nie moge doczekac! ;))

jola_zola pisze...

przepiękne są te papiery...a kartka... marzenie...

aaa pisze...

prześliczna i taka wiosenna :)

Niebiesko_Oka pisze...

Cudna kartka pięknie ukwiecona!
:)

Ludkasz pisze...

Cudna jest:)

Jagna pisze...

przepiękna :)

Sasha pisze...

WOW!! All your work is beautiful!!

Karola B pisze...

witaj
twoje kartki są cudne:) mam tak samo gdy wycinam papiery hehe:) pozdrawiam

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękna !

Gosik pisze...

przesliczna!