8 marca 2011

kartki#46

No i mamy dziś wtorek czyli dzień, w którym czeka na Was kolejne wyzwanie kartkowe na portalu Polki Scrapują. Tym razem jest to moje wyzwanie. Zaprojektowałam dla Was mapkę wg, której należy wykonać kartkę. Wyzwanie jest dość proste i mam nadzieję, że przyjemne:). Zapraszam Was do zabawy z Polkami:).

A oto moja praca a właściwie dwie prawie identyczne kartki. W ruch poszły papierki "Sklepy Cynamonowe", oj szkoda mi ich było:(, no ale w końcu się odważyłam:)




a to mapka



Pozdrawiam słonecznie wszystkie Kobitki, które dziś obchodzą swoje Święto a szczególnie Beaty;)) - wszystkiego najlepszego :*

-Zielonooka

9 komentarzy:

aaa pisze...

KOchana mapka wymiata! Jest świetna i Twoja interpretacja tak delikatna...:)

Kasia B. pisze...

Piękna karteczka!! podziwiałam już PS, mapka świetna!
I Najlepsze życzenia imieninowe :):):)

Zussska pisze...

Piękności...

KOLOROWY ptak pisze...

Cudowna! i słodka!

Oliko pisze...

Cudowna kartka! Wiem jak to jest gdy ciąć papiery żal... =)

UHK Gallery pisze...

Ślicznie :)

Ludkasz pisze...

Śliczna kartka:)
najlepsze życzenia imieninowe i z okazji Dnia Kobiet:)

Eseniya pisze...

Какая прелесть!!! Такая нежная и романтичная открытка!!! )) Очень нравится!!!

cyga pisze...

piękna i te kolory,