31 maja 2011

kartki#55

Ufffff no jestem:))
Niby cosik u mnie straszy, że będzie padać ale ja jakoś tego deszczu nie widzę:/.
Ale ................ właściwie ja nie o tym ....................

Słodko dziś na PS bo ruszyło kolejne wyzwanie kartkowe ale tym razem kulinarne;)). Do zabawy zaprasza Ania - Brises, szczegóły wyzwania znajdziecie TU.
U mnie w pracowni też słodko ale nie żebym zaraz przemalowała ściany w pokoju lub w szufladach chowała słodycze, nie, nie. Słodko za sprawą różu a może raczej różowych papierów, których ostatnio jest u mnie pełno:))) - kto by pomyślał...hahahaha

To moja karteczka na wyzwanie Ani, całkiem podobna do tej ..... no ale co ja poradzę, że nie mogłam się oprzeć tej babeczce i tym cudnym papierkom:)))



i to tyle na dziś:)

Miłego wieczoru




Ps Dziękuję serdecznie za miłe komentarze pod postem z mini albumikiem, ogromnie mnie to cieszy, że się Wam spodobał:)



-Zielonooka

7 komentarzy:

Unknown pisze...

jak róż to tylko z zielenią :) świetna!

kacperm200 pisze...

wow !
szczęka opada :D
genialna

Wiśnia pisze...

prześliczna.nie chciałabyś się podzielić z wisienka taką babeczką? strasznie mi sie podoba ten obrazek

Ineskowa pisze...

Smakowita ta babeczka :D

Anonimowy pisze...

Cudowna =] Świetny stempel, kolory, słodkości... rewelacyjna =]

Unknown pisze...

Słodko i ślicznie!

Kirsty Vittetoe pisze...

This look yummy and fun!