2 czerwca 2011

wciąż różowo



Tilda na topie;)

Pozdrawiam słonecznie:)

-Zielonooka

12 komentarzy:

Ilona Zbieg pisze...

świetna ;) super ten duży okrągły napis

Ulotne Chwile pisze...

Śliczna:)
Pozdrawiam serdecznie

Magda pisze...

Slodko!

Magda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
malflu pisze...

sweet :-) Ale jak można tak pięknie przeszyć kółeczko to dla mnie magia :-)

Scraperka pisze...

przesłodka jest:)

jola_zola pisze...

cudna:)
i u mnie róż na tapecie:)
fajnie, ż esą te pudrowe odmiany różu, prawda:):):)
słonecznie pozdrawiam:)

Zuza pisze...

jaka słodka ;-)

Anna Baldwin pisze...

sama słodycz :) Pozdrawiam

Karolina Bajek pisze...

smakowite róże u Ciebie ostatnio, jestem zakochana :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Lovely card with lovely colors!

ziutka pisze...

maaaaaaaaaasssakra!! powalają mnie te kartki coś czuję, że czeka mnie dłuuuuga noc na przeglądaniu Twojego bloga! REWELACJA!