9 czerwca 2011

i znowu zawiało

różem ... i to jeszcze jakim:)))

Papiery i dodatki z tego zestawu są idealnie do siebie dobrane - dobra robota Kirsty!!!!:)).
Do gustu przypadły mi papiery Teresy Collins, o dość intensywnych kolorach - czerni i różu. Ta kobieta uwielbia czerń i róż.
Jeśli ktoś wcześniej pokazałby mi te papiery to pewnie pokręciłabym nosem i powiedziała, że to raczej nie w moim guście ... ale gdy zobaczyłam je na własne oczy i zmacałam to całkiem oniemiałam i stwierdziłam, że są bajeczne.

I muszę Wam jeszcze jedno powiedzieć, że "Summer of Love" jest tak idealnie skomponowany, że prace robią się same:)

A oto moja skromna karteczka:)






Ten zestaw jest przepiękny i  można wiele z niego "wyczarować". Chcecie zobaczyć więcej? Zapraszam Was każdego dnia na blog Pixie Dust Paperie. Zobaczcie jak wykorzystały ten zestaw i co z niego wyczarowały moje koleżanki z DT PDP:).


Pozdrawiam serdecznie:)


P.S. Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem:***




-Zielonooka

11 komentarzy:

Alla Kasumova pisze...

Очень касиво! Ярко!

Catherine SIWCZAK pisze...

wonderful style and colours ! I love it ! Congrats !

Made by Aisia pisze...

Piękna, cudowne zestawienie kolorów:-)

Kasia Udalska pisze...

Wow, jak odważnie!! I pięknie zarazem :) cóż za energia bije od tej karteczki!! :)

Ulotne Chwile pisze...

Przepiękna karteczka:)
Pozdrawiam ciepło:)

Nowalinka pisze...

Cudna kartka, świetne dodatki :)

Karolina Bajek pisze...

prześliczna i bardzo kobieca :)

Makola pisze...

Fantastyczne! :)

Magdalena Przybytek pisze...

Wow, śliczna jest !!!
Ps. a co to za grrrr od rana ... ??

Ściskam ;)

Unknown pisze...

Absolutely amazing card!!!
Hugs,
Suzana

Kirsty Vittetoe pisze...

Love the bold and striking colors, GORGEOUS!