7 czerwca 2011

kartki#56 - orzeźwienie

"Coś na orzeźwienie" - to temat dzisiejszego wyzwania kartkowego wymyślonego przez Beatę. Szczegółowe wytyczne tego wyzwania znajdziecie TU.
W takie upalne dni jak dziś, orzeźwiające są dla mnie cytrusy. I oto kartka w orzeźwiających kolorach z cytrusową herbatką. Aaaaa nie powiedziałam Wam, że na kartce należało zamieścić minimum jedną rzecz z "wysypiska", czyli taką niepotrzebną, która zazwyczaj idzie do śmieci:)). U mnie jest to opakowanie po herbacie, papierek urwany ze sznurka od herbaty i liście, które wycięłam z opakowania po kwiatkach Petaloo.



Wewnątrz kieszonka, w której ukryta jest orzeźwiająca, cytrusowa herbatka:)




Zapraszam do zabawy:))

-Zielonooka

23 komentarze:

Selennea pisze...

Fantastyczna jest !

kartkomania.com pisze...

Świetny pomysł :)

ecila pisze...

rewelacja!!!

Unknown pisze...

o rany cudna

Ajgacia pisze...

dla mnie bomba :->>> az mam ochotke na nia :->

Karolina Bajek pisze...

genialnie cudna :) u mnie choć nie jest gorąco to patrząc na tą karteczkę czuję się jakbym leżała pod palmą i siorbała herbatkę, fantastyczna!

lilavati pisze...

ale fajna:)

Iwona Palamountain (Chupa) pisze...

Super, SUPER! Cudownie energetyczna kartka (i to z bonusem!) :)
Lipton powinien ci odpalić co nieco za fantastyczną reklamę :P

Makola pisze...

Genialne! :P

kachasek pisze...

rewelacyjna!!!

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Ale fajna :)

Anonimowy pisze...

Ależ fantastycznie wygląda =] Cudowne kolory i świetny pomysł z herbatką =]

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Mega jest! Fajne kolory, świetny pomysł na użycie papierka od herbaty :)Aż orzeźwiłam na sam widok :)

Unknown pisze...

Pomysł fantastyczny, wykonanie piękne i faktycznie czuje się orzeźwienie

kacperm200 pisze...

rewelacyjna jest ta kartka :D

Malgodia pisze...

Niesamowicie radosna :) i pomysłowa :)

Kasia B. pisze...

rewelacyjna karteczka!!!

agea pisze...

fajniutka:)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Beatko, ta kartka jest genialna!! Niesamowicie mi się podoba! :*

Joanna Wiśniewska pisze...

Świetna :)

bossanova pisze...

superancka :)

Gosik pisze...

śliczna praca!

gooseberry pisze...

genialna kartka...
mam ochotę na herbatkę :)