4 lipca 2011

Midsummer Night's Dream

to nazwa nowego lipcowego kitu, który w sprzedaży będzie dostępny już jutro w sklepie PDP.
Piękne orzeźwiające barwy, piękne papiery i dodatki, wszystko idealnie dobrane. Wspaniałe dziewczęce kolory sprawiły, że nie mogłam się nim oprzeć i poczyniłam LO z moją małą dziewczynką, która ma na tym zdjęciu 7 miesięcy.







Zapraszam na blog PDP gdzie możecie podziwiać prace pozostały projektantek, powstałe z "Midsummer Night's Dream".

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))

-Zielonooka

23 komentarze:

Scraperka pisze...

wow! To LO to kwintesencja niewinności, wspaniałości i miłości:) jest niesamowity:) zamurowało mnie :)

malflu pisze...

mrrry zielonooka w różowościach - cudnie i delikatnie szczególiki nadają smaczku

KOLOROWY ptak pisze...

o mamo! śliczne! cudowne kolorki! a klateczka z ptaszkiem - cudeńko :)
nie wspominając już o maleństwie na zdjęciu - słodziak :)

kacperm200 pisze...

piękne LO :D
kolory świetnie się komponują i ten słodziak na zdjęciu to istna wisienka na torcie :D

Unknown pisze...

klimaty totalnie nie moje,a mimo to podoba mi się bardzo!:))

Bellaidea pisze...

Urocze zdjecia a Twoj layout jest taki slodki, bardzo spodobala mi sie metalowa zawieszka, coz to takiego?

Unknown pisze...

Przecudnie, takie słodkie kolorki i urocza fotka! Pozdrowionka!

Dunia pisze...

Trudno się zdecydować- czy słodki Bobas ozdabia cudnego LO-sa, czy cudny LO-s słodkiego bobasa ;o)

Tusia Lech pisze...

Prześliczny scrap! I jakie słodkie zdjęcie :)

Pasjoneria pisze...

Kolorki faktycznie śliczne, ale nie wiem czemu czuję niedosyt. Jakby mi czegoś w tym LO brakowało/ a może ja lubię po prostu takie kapiące słodkością :D

Crie Artezzanato pisze...

So cute!!!

Val
www.crieartezzanato.blogspot.com

Martyna pisze...

sama słodycz! przepięknie!

Magdalena Przybytek pisze...

prześliczne i słodkie
;)

madebyviva pisze...

Och - przepiękny scrap!! delikatny, nostalgiczny, cudo!

Bea pisze...

ale słodkie delikatne cudo!!!

Lili pisze...

cudowna jest ta praca, napatrzeć się nie mogę...

Zielonooka pisze...

ta metalowa zawieszka pochodzi z zestawu Girl's Paperie - Vintage Whimsy - metal glitter charms

Zielonooka pisze...

dziękuję bardzo za przemiłe komentarze:)

ArtIs pisze...

Prześliczna praca. Cudne papiery, kwiatuchy no i ta zawieszka :)

Noami pisze...

jaki piekny!!!!

Anula pisze...

Przepiękne słodkości:) Nie mogę się napatrzeć!

madzia pisze...

Uroczy- uwielbiam takie pastelowe kolory !

lauren bergold pisze...

i ♥LOVE♥ this one... ok, i love everything you make, but this LO is especially beautiful! must be that "super model" who is starring in your photo!!! :)