1 lipca 2011

tamborek

W czerwcowym kicie PDP prócz pięknych papierów i dodatków, znajdziecie również drewniany tamborek. Szczerze powiedziawszy gdy go zobaczyłam nie bardzo wiedziałam co mam z nim zrobić i dość długo myślałam jak go wykorzystać ale w końcu wpadłam na pewien pomysł:)
Stwierdziłam, że zrobię z niego ramkę. Pomalowałam go białą farbą akrylową a następnie między zewnętrzną i wewnętrzną ramę tamborka włożyłam koronkę, którą znajdziecie w "Summer of Love".
Na koniec pozostało mi ozdobienie pustego środka i tak oto powstała ramka z syrkami mojego półrocznego Dziecka:)).




Motylki zrobiłam wg TEGO kursu, dodałam im tylko trochę brokatu:)
A TU możecie zobaczyć co zrobiły z tamborkiem pozostałe dziewczyny z DT:)

Zapraszam Was do obejrzenia kolejnego kitu - lipcowego, którego nazwa brzmi "Midsummer Night's Dream". TU możecie zobaczyć małe migawki części projektów, które od dziś są odsłaniane. Kit będzie dostępny w sprzedaży od 5 lipca.
TU również możecie zapisać się na rozdawnictwo, gdzie do wygrania jest kit "Snow Shoe" - zapraszam do zabawy.

Udanego zbliżającego się weekendu:))

-Zielonooka

22 komentarze:

Agnieszka M pisze...

Beatko fantastyczny pomysł na tamborek :)))))

Ramka przecudna!

Nowalinka pisze...

Świetnie wykorzystany tamborek, piękna pamiątka :)

Ros pisze...

Stunningly gorgeous!!

axdesign pisze...

do dziś nie wiedziałam co to jest tamborek:D wykorzystałaś go świetnie:D

♥Gry pisze...

Hi!
So beautiful card, lovely colors and details. ♡

Hugs Gry

Unknown pisze...

Jakie to świetne!!!

Agnieszka pisze...

Swietna ramka ze slodkimi syrkami! :)

kacperm200 pisze...

łał :D
niezłe cudeńko stworzyłaś :)

malflu pisze...

Romantyczne cacuszko - świetny pomysł i doskonałe wykonanie...motyle te moje ulubione (już się nie focham)

Tusia Lech pisze...

Przepiękny jest - ale to już wiesz :**

ArtIs pisze...

Śliczny! Też mam podobne zdj. :)

Noami pisze...

piekna rameczka!

Martyna pisze...

przepiękna praca!

Dorota pisze...

Tamborka używam do haftu krzyżykowego i szczerze mówiąc chyba nie wpadłabym na to żeby połączyć go z papierami i stworzyć obrazek :)
Beatko, świetny pomysł, obrazek słodki, całość cudna!

BETIK pisze...

Te stópki.... Bardzo fajny pomysł zapodałaś:) Świetna praca Beatko:)

Kirsty Vittetoe pisze...

Simply breathtaking......

Poradnik domowy pisze...

Pomysłowo i efektownie :)

pozdrawiam

unikatart.eu pisze...

na takim tamborku chcialoby sie popracowac:)))

Cynthia Lloréns pisze...

Wow!!!Stunning This is a great page at all...I love those details and the photo is fantastic!!!Wonderful take.
This is my first time in here..and I ´m in love with your blog...so many wonderful things to be inspired!!!I´m follower now.
I wish a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Ulotne Chwile pisze...

Wspaniały pomysł:)

Gosik pisze...

cudowna rameczka! zdjecie słodkie, a ta oprawa taka lekka i przyjemna, wspaniała kompozycja!

Bellaidea pisze...

Wpadla znowu sie pozachwycac i podziekowac za info o zawieszce, pozdrawiam serdecznie!