15 sierpnia 2011

liftujemy

dziś bardzo znaną i zdolną scraperkę, której prace są rozpoznawalne w sieci i wyjątkowe:) ..... a jest nią ......... Betik:). 
A oto praca, którą zaproponowała nam do zliftowania


A to moja interpretacja.


Jak widać trzymałam się dość mocno oryginału. 
Ku mojemu zaskoczeniu praca powstała dość szybko a wszystko to dzięki nowej kolekcji papierów - Breeze firmy My Mind's Eye, w której zakochałam się od pierwszego spojrzenia:)).


Zapraszam na wyzwaniowy blog scrapki.pl by zobaczyć lifty całego zespołu. Zapraszam również do zabawy w liftowanie, dzięki której możecie wygrać bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie scrapki.pl. Szczegóły znajdziecie TU.

Pozdrawiam:)

-Zielonooka

Materiały ze sklepu scrapki.pl:

9 komentarzy:

JagaBa pisze...

Piękny oryginał ,a Ty wspaniale sobie poradziłaś z tym "lifcikiem"
Twoje gnieciuchowe kwiatki sa boskie:)Piękna kartka!

Tusia Lech pisze...

Piękna kartka! Kolekcja jest rzeczywiście boska i chyba idealnie trafia w twój gust :**

BETIK pisze...

aż mam rumieńce po twoim wstępie... Beatko, kartka przecudnie romantyczna! I te kolorki... wpatruję się i wpatruję... Dzięki:**

Niebiesko_Oka pisze...

Prześliczna!
Błyskotka na manekinie to taka kropka nad i :).

pyt.ka pisze...

cudna kartka. świetny stempel, no i kolory-boskie.:)

zapraszam do mnie na CANDYY!!!
pozdrawiam

♥Gry pisze...

Nice!
Your card is gorgeous! ♥

Hugs, Gry

anias pisze...

Przepiękna kartka Betik, ale twój lift jest cudny!!!!
Muszę ci uświadomić, chociaż mam nadzieję, że to wiesz- TWOJE kartki też są rozpoznawalne w sieci!:)
Pozdrawiam - Ania S- cichutki podglądacz i zachwycacz

Kasia B. pisze...

Przepiękna kartka!!!

noomiy pisze...

genialna jest ta Twoja interpretacja!!!!!!