12 sierpnia 2011

zakładki

Lubię czytać książki i robię to w każdej wolnej chwili oczywiście między scrapowaniem a zajmowaniem się domem:). Miejsce gdzie czytam zakładam zazwyczaj kawałkiem papieru, który akurat znajduje pod ręką.
Z potrzeby i braku, powstały właśnie te oto zakładki


Zakładki są dość płaskie i bardzo poręczne co jest dość ważne. Co jest w nich najfajniejszego? To małe zabezpieczenie, dzięki któremu zakładka nie zniknie we wnętrzu książki. Te zabezpieczenie to małe, plastikowe ozdóbki z pięknymi różyczkami.



Kształty zakładek wycięłam ręcznie.



Zakładki powstały z mini zestawu "Picnic Ground".

Przypominam o rozdawnictwie, jeszcze zostało klika dni by się zapisać:), szczegóły znajdziecie TU.





Pozdrawiam serdecznie

-Zielonooka

10 komentarzy:

renataa25 pisze...

Przepiękne zakładki. Ja zazwyczaj używam paragonów i jakoś szkoda mi moim krzyżykowych zakładek. Twoje również bym schowała bo są takie śliczne!!!

Magdalena Przybytek pisze...

ale słodkie ;)

Mrouh pisze...

Słodkie, ale fragment tekstu jaki się załapał do zdjęcia po prostu mnie powalił:-) co za kontrast:-)

madzia pisze...

tez zwróciłam uwagę na tekst :D czy wybór był świadomy hehe
Zakładki są piękne - świetne kolorki - a obrazki są urocze.

Pozdrawiam
Madzia

Niebiesko_Oka pisze...

O tak!
Cudne!!!
I pewnie też bym je schowała...
bo szkoda żeby się zniszczyły ;)

Zielonooka pisze...

dziękuję:*
sorry ale ten tekst był przypadkowy i dopiero na zdj zauważyłam:/

jola_zola pisze...

już podziwiałam ale nie zaszkodzi raz jeszcze:):):)
śliczne te zakładeczki, niezwykle urocze... i świetny pomysł na wykorzystanie tych słodziutkich drobniutkich camei:):):)

Mrouh pisze...

eee, to nie powód do przepraszania, zabawnie wyszło:-)

Tusia Lech pisze...

Przeurocze są :)

Asia Hadzik pisze...

Śliczne zakładki!:)