3 sierpnia 2011

siedem dziewcząt...

z Albatrosa - chciałoby się rzec:)) dostając od 7 dziewczyn wyróżnienie:)
Dziękuję bardzo Bronce, Asi, MilenieAnanthu, Pampuch, Eliziejagodzie oraz Zuzi za wyróżnienie jakim mnie obdarowały:) A jest nim


Bardzo serdecznie dziękuję i cieszę się, że lubicie tu zaglądać:)

Zasady obowiązujące w zabawie:
1. podlinkować osobę, która cię wyróżniła
2. wkleić logo wyróżnienia
3. napisać 7 rzeczy o sobie
7 rzeczy o mnie:
Wydaje mi się, że już sporo o sobie napisałam, więc nie będę więcej pisać bo nie lubię się uzewnętrzniać.
4. przekazać wyróżnienie 16 osobom
Z tego względu, że nie znoszę łańcuszków i nie bardzo wiem, kogo miałabym wyróżnić, ponieważ jest zbyt wiele osób które są dla mnie wielce kreatywne i bardzo zdolne, nie przekażę tego wyróżnienia dalej. 
Nie gniewajcie się, spróbujcie mnie zrozumieć.






Pozdrawiam



-Zielonooka



1 komentarz:

BRONKA pisze...

Rozumiemy, rozumiemy, szkoda na to czasu, ja się nie potrzebnie dałam wrobić, ale człowiek uczy się na błędach, pozdrawiam :-))