4 sierpnia 2011

z dodatkiem czerwieni

i jednym z moich ulubionych zdjęć z krakowskiej kawiarenki:)

Jak widać pobawiłam się trochę farbami, tuszami i mgiełkami. Pobawiłam się również stemplem, folią bąbelkową oraz maską - to moja pierwsza zabawa fachową maską:). Niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach mojej zabawy z maską i mgiełkami, musicie mi jedynie uwierzyć na słowo, że jest to motyw piękny i pełen blasku (złoto-różowawy).



LO dość proste by nie powiedzieć, że wręcz prostackie:)


ale powiem Wam, że nawet mi się podoba w tej swej prostocie, no i w rzeczywistości całkiem inaczej wygląda niż na zdjęciach.

A w taki oto sposób ukryłam tag, przeznaczony na krótką historyjkę związaną ze zdjęciem:).



Scrap powstał z sierpniowego zestawu Picnic Basket, czerwony papier pochodzi z zestawu Midsummer Night's Dream, różyczkowy ćwiek z kitu My Funky Valentine ale można także kupić je osobno TU.
Przypominam o motylkowym wyzwaniu, macie czas do jutra a szczegóły znajdziecie TU.

Zapraszam na małe rozdawnictwo, które czekam na Was na blogu Pixie Dust Paperie, szczegóły znajdziecie TU a do wygrania jest ten oto zestaw:)

Pozdrawiam i życzę miłego czwartku:))

-Zielonooka

24 komentarze:

Gosienkah pisze...

świetna praca!!! Przepiękna!

coco.nut pisze...

cudne LO, przepiękne kolory!!! i tag fajnie ukryty ;)

Ewik21 pisze...

piękna fotka w cudownej oprawie!!!
musisz częście wpadac do nas do Krakowa )))

Scraperka pisze...

przepiękny !!!:))) coś cudownego :) wspaniale bawisz się tymi farbkami!:) super kolory

Zielonooka pisze...

dziękuję:*
Ewik - no ja bym bardzo chciała bo Kraków mnie zachwyca ale dlaczego on tak daleko jest??:))

Bellaidea pisze...

Wierze. Podziwiam!

Unknown pisze...

Cuuuuudnie!!! Uwielbiam!

Anna Sokołowska pisze...

o kurcze! przecudowne! i ten mały taguś - boski! uwielbiam takie skrytki. :)

Dusia pisze...

przepięknie

Magda pisze...

Rewelacja! Beata, dobrze Ci w czerwieniach :)

♥Gry pisze...

Hello!
cool LO, great work you did with the paint to!

Hugs ;0)

Lili pisze...

wow, wbiło mnie w ziemię! świetna, świetna praca!!!

kachasek pisze...

super LO! i ten kwiat we włosach... :)

kacperm200 pisze...

schowany tag podoba mi się najbardziej ;) super pomysł i ogólnie piękny scrap :D

sandi pisze...

wow! This lo is absolutely beautiful! Love all the detail...torn page, sewing, paint, and the button tag...just fab!

bossanova pisze...

CUDO, CUDEŃKO!!!

Anonimowy pisze...

Przepiękny wyszedł =]

Kirsty Vittetoe pisze...

This is GORGEOUS, I love every bit of this lovely layout!!!!

jola_zola pisze...

wspaniała praca... inspirująca i ten ukryty tag...
bardz, bardzo mi się ta praca podoba:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boski scrap!!!
Piękna prosta forma i cudne kolory :D
:*

malflu pisze...

Pięknie Ci w takich wyrazistych kolorach :-) Tag mistrzowsko ukryty :-)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Cudowna praca.

Róża pisze...

Czerwień! Mój kolor! Pomysł z folią bąbelkową bardzo niekonwencjonalny - efekt fantastyczny :-)

Matilde pisze...

Baaaaardzo podoba mi się ten scrap!