13 listopada 2011

dziękuję:)

No bo cóż można rzec osobie, która pomogła wrócić do normalnego funkcjonowania?? Myślę, że słowo "dziękuję" to słowo, które wyraża wiele.
Kartką został obdarowany lekarz, który całkiem niedawno przywrócił mi oddech i za to jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję:).



Coś więcej o kartce możecie przeczytać TU.

Dziękuję za gratulacje oraz za to, że do mnie zaglądacie mimo, że ostatnio jest mnie mniej:)

Pozdrawiam serdecznie stałych bywalców oraz osoby, które pojawiły się tu całkiem niedawno - witajcie:|)

-Zielonooka


Materiały ze sklepu scrapki.pl:

20 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepiękna kartka! Pełna elegancji :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Piękna, subtelna, elegancka. Już nie mogłam się doczekać u Ciebie nowego posta :) Życzę dużo zdrowia!

lilavati pisze...

cudne i eleganckie podziękowanie:)

Unknown pisze...

Ta rameczka i kolorki cudowne.
Zdrówka życzę

Made by Aisia pisze...

Przepiękna kartka!

agea happiness pisze...

piękna kartka:)

MONIKAAA pisze...

Wspaniała !!! Można na nią patrzeć i patrzeć:)

Malgodia pisze...

Cudowna!

anias pisze...

Uff, dobrze że jesteś, zdrowia życzę, a kartka urocza!

Magdalena Przybytek pisze...

Przepiękna karteczka, bardzo elegancka :) Zdrówka życzę !

Dorota pisze...

Beatko, śliczna, elegancka kartka!
Życzę dużo zdrowia! :*

ziutka pisze...

lubię tu zaglądać, nie zawsze coś naskrobię ale moje oko się cieszy gdy widzi Twoje prace są po prostu piękne, perfekcyjnie wykonane i widać ile serca w to wkładasz!!
pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Kartka piękna! Mam nadzieję, że już lepiej! Pa!

Unknown pisze...

zabrzmiało groźnie, dobrze,że jesteś z powrotem :)
kartka rewelacyjna!

Kaja pisze...

nie mogę się napatrzeć....:)

Tusia Lech pisze...

:**

Yuliya pisze...

bardzo ładne kartka! moje ulubione kolory!

Marija Shibanova pisze...

Czarujace! Bardzo mi sie podoba!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Beti, kartka jest przecudna.
Życzę Ci dużo, dużo zdrowia,
pozdrawiam
mz

Karmeleiro pisze...

oo lekarz to musiał być wniebowzięty!!