14 listopada 2011

na świąteczne przepisy

Przedstawiam dziś mój pierwszy projekt dla Lemonade - jest nim świąteczny przepiśnik, przeznaczony na bożonarodzeniowe receptury.


Powstał z pięknej, świątecznej kolekcji Christmas time.
Oszczędziłam mu przestrzennych dodatków by mógł posłużyć dłużej.
Obrazek pokryty preparatem UTEE.


Czerwona, cieniutka wstążka służy jako zakładka a kieszonka umieszczona na okładce jako schowek na drobne zapiski.






Kilka słów więcej o przepiśniku znajdziecie TU - zapraszam:))

Serdecznie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod wczorajszym postem:* - ze mną wszystko ok:)

-Zielonooka

15 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepiękny, ciepły i bardzo klimatyczny :)

ArtMagda pisze...

w tym samym czasie zrobiłam przepiśnik z tym samym obrazkiem :) Telepatycznie chyba!

Twója praca jest przepiękna!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Po prostu brak mi słów !!

Kinga pisze...

Witaj
Jestem zachwycona Twoimi pracami, są piękne.
Przepiśnik jest niezwykle uroczy.
Pozdrawiam

Takaya pisze...

super przepiśnik!
Zdradź proszę skąd masz zawieszkę w kształcie foremki do ciastek? jest BOSKA!!!

Unknown pisze...

wow....

Bea pisze...

absolutnie cudniasty!!!!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Super, że dołączyłaś do Lemonade. Przepiśnik jest cudowny. Chciałoby sie umieć zrobić taki :)!

Unknown pisze...

Cudny, cudny!!!

Mia pisze...

Piękny, słodki, cudowny przepiśnik !

Aleksja pisze...

Zachwycona jestem, piękny!

Paulinka [Jarmolisia] pisze...

Zniewalający przepiśnik! Bardzo mi sie podoba :) Podziwiam talent!

Scraperka pisze...

jejku jaki wspaniały:))) cudowny klimat!:)

Karmeleiro pisze...

same cacuszka wychodzą spod Twoich rąk!

ania pisze...

Cudnyyyy!!!!!!!