14 grudnia 2011

kalendarz

Oto kolejny przykład wykorzystania kolekcji sezonowej, tym razem jest to kolekcja świąteczna Lost&Found Christams firmy MME. Przyozdobiłam nią kalendarz, wybrałam stronę neutralną tego papieru - czyli w paseczki, która wcale nie kojarzy się z Bożym Narodzeniem:)


Dodałam trochę kobiecych koronek i świecidełek, potuszowałam lekko brzegi, przeszyłam maszynowo i gotowe:).




Zachęcam do wykorzystywania kolekcji świątecznych nie tylko do świątecznych prac:)


Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa w komentarzach:)


-Zielonooka


Materiały ze sklepu scrapki.pl:

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Przecudny!

Makola pisze...

Bardzo elegancki! :)

ZUzanna pisze...

o tak, przecudny! :)

Po prostu Asia pisze...

Elegancki! Bardzo mi się podoba :)

lilavati pisze...

mnie też bardzo się podoba:)

Magda(i)Lena pisze...

Piękny i bardzo elegancki!

gooseberry pisze...

śliczny! paseczki pięknie się prezentują :)
okładka kalendarza taka trochę skóropodobna...mogę zapytać jak przyklejałaś papier? tzn. na klej czy taśmę?

Magda pisze...

Zielonooczku, potrzebuje Twojego adresu!
studiomagda@ymail.com
dzieki :*