31 grudnia 2011

pudełeczko z okienkiem

Mało mnie tu ponieważ dopadła mnie choroba a konkretnie ospa. Cierpię okrutnie ale mam nadzieję, że z tego szybko wyjdę. Dziś znacznie lepiej się czuję, chociaż boli i swędzi, nadrabiam szybko moje zaległości blogowe.
Do pokazania mam pudełeczko, powstało z pięknych papierów Lemonade Christmas Time.



Zapakowana do niego została broszka, własnoręcznie robiona przeze mnie:)


A na koniec chciałabym życzyć Wam aby ten nadchodzący Nowy Rok był lepszy od tego, który właśnie mija i przede wszystkim zdrowia Wam życzę bo bez niego nie da się normalnie funkcjonować.
Ściskam Was serdecznie i dziękuję za każde dobre słowo, które tu dla mnie zostawialiście przez ten cały rok, dziękuję za inspiracje i za każdy miły gest, dziękuję również za motywacje do działania:*.

Do zobaczenia za rok;)))

Pozdrawiam

-Zielonooka

16 komentarzy:

Art With Heart - Pracownia Plastyczna pisze...

Urocze pudełeczko!
Pozdrawiam,
joaśka

mamuta pisze...

Oj, niedawno miałam ospę, współczuję :*- najgorsze jest kilka pierwszych dni

Najlepszego w Nowym Roku :*

Karmeleiro pisze...

cudne pudełko, z piękną zawartością! Dużo zdrowia dla Ciebie, oby przestało zupełnie swędzieć. Pomyślności w Nowym Roku!

Joanna Wiśniewska pisze...

Zdrowiej szybko :)
Szczęśliwego Nowego Roku!
Asia

Paulinka [Jarmolisia] pisze...

Jestem znokautowana urodą tego pudełeczka i broszki! Śliczne zakończenie roku!

Życzę oby ten nadchodzący Nowy Rok nie był gorszy a zdecydowanie był lepszy niż ten mijający!

Pozdrawiam :*

JagaBa pisze...

Beatko,ściskam serdecznie i życzę dużo zdrówka ..może to marna pociecha..ale na ospę ponoć choruje się raz:D
Kolejny rok mam nadzieję będzie łaskawy dla Ciebie i Twojej rodzinki,zaoszczędzi Ci chorób i zmartwień !!Kolejnych wspaniałych twórczych pomysłów i sukcesów
zyczę z całego serducha
xxx

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękne pudełeczko i jego zawartość :)
Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia :)
Pozdrawiam, Klaudia

Po prostu Asia pisze...

Cudne pudełeczko i śliczna brocha :)
Szybciorem zdrowiej! Życzę Ci aby nadchodzący rok był jak najlepszy :*

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Beatko,
szczęśliwego Nowego 2012 Roku, i zdrówka życzę
pozdrawiam
mz

Catherine SIWCZAK pisze...

gorgeous. I love this !

Tusia Lech pisze...

Pudełko wygląda zupełnie jak Graphic 45, zestaw albumowy który niedawno był dostępny w scrapki.pl - tylko zawartości brak :D:D:D

Szczęśliwego Nowego Roku :**

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
Piękne pudełeczko :)

Ewik21 pisze...

oj kochana kuruj sie bidulko!!! nie zapomnij zrobić fotek z tego "wydarzenia" które z pewnością upamiętnisz na cudownym LO lub albumiku!!! Pudełeczko jest IDEALNE ***xoxoxox

GosiaK pisze...

Śliczniaste pudełeczko :)
Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

Magdalena Przybytek pisze...

Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku Beatko :) Dalszych wspaniałych pomysłów i realizacji.
Pozdrawiam serdecznie
Madi

Sylwia-eR pisze...

Sama nie wiem co piękniejsze-pudełeczko czy wkład ?Zdrówka : )