5 stycznia 2012

dla Babci i Dziadka

Z początkiem nowego roku ruszyło moje pierwsze wyzwanie na Lemonade challenges - zapraszam serdecznie do wzięcia w nim udziału - szczegóły TU:)
A oto moje praca jaka powstała na to wyzwanie


Tryptyk z życzeniami dla Babci i Dziadka




Materiały:
- Elegance - dodatki
- Elegance - papier 08
- Elegance - papier 04
- Elegance - papier 05

I jeszcze na koniec chciałam pokazać piękną karteczkę jaka do mnie przyleciała na święta od Ani - dziękuję:*



Pozdrawiam i życzę duuużo zdrowia w Nowym Roku, reszta przyjdzie sama:)

-Zielonooka

13 komentarzy:

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Twój tryptyk jest mistrzowski! Wszystko mi się w nim podoba - kolory, detale. forma. Wspaniały!

Ewelina pisze...

Wspaniale malenstwo!

Anula pisze...

Małe cudeńko!:)

frogus_80 pisze...

Cudowne!!! Coś wspaniałego! Rewelacja!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Tryptyk cudowny!!!!

Anonimowy pisze...

oj jaka cudna pamiątka dla babci i dziadka :-)

Joanna pisze...

Super tryptyk! Zdjęcia boskie :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny tryptyk!!!
Kolory... miód :))
:*

Niebiesko_Oka pisze...

Wspaniała ramka!
Dopracowana, radosna, pełna ciepła i miłości :).
Dzidkowie na pewno będą wzruszeni takim prezentem od serca.
Wszystkiego najlepszego w nowym roku Beatko :*.

Matilde pisze...

Prześliczny tryptyk!

Po prostu Asia pisze...

Świetny prezent! Napatrzeć się nie mogę :)

Magdalena Przybytek pisze...

Przeurocza pamiątka i prezent :)

Lilka pisze...

cudowny!
Zainspirowałam się Twoja pracą, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko.
Oczywiście informację zamieszczę u siebie na blogu.
Pozdrawiam serdecznie Lidka