14 stycznia 2009

Jak zrobić klamerkowy podstawek - mały kursik

Hej! Hej!

Dziś pokażę Wam jak zrobić podstawek z klamerek.

Do wykonania klamerkowego podstawka potrzebne nam będą:
- drewniane klamerki do bielizny ok. 23-24szt. (ja za małe pieniądze kupiłam w Tesco)
- klej do drewna czyli wikol (nie rozcieńczamy)
- pędzelek, najlepiej płaski i miękki, do nanoszenia kleju na powierzchnię klamerki.



Kiedy mamy już wszystko przyszykowane zabieramy się do zdejmowania metalowej części z klamerek.



Następnie sklejamy dwie części klamerki odwrotnie niż były złożone (zanim pozbyliśmy się metalowej części), o tak:



A później kleimy jedna do drugiej, o tak:



i tak dalej aż powstanie nam coś takiego:



Taki podstawek może być wykorzystany jako podstawek pod świecę, kubek lub garnek

albo można zrobić sobie z tego gwiazdkę na okno przewlekając tasiemkę przez jedną z dziurek, można pomalować, polakierować lub inaczej ozdobić w zależności od wyobraźni.



Wszystko zależy od Was co dalej z tym zrobicie.:)

Życzę miłego dnia:)))

-Zielonooka

8 komentarzy:

Jowita pisze...

Super pomysl z klamerkami i swietny kursik. Bede musiala sprobowac

Olga Heldwein pisze...

łaaaa ja widze klamerkowe zawieszki do okien pomalowac na biało i masz zimowe gwiazdki w kuchni pod goracy garnek aaaa ile zastosowac nale fajne !!!


ps przejrzałam bloga i stanowczo nei wiem czemu nei mam cie w linkach wiec naprawiam swój bład:)

gulka pisze...

Nigdy bym na to nie wpadła :) Naprawdę fajny pomysł, taka podstawka klamerkow, mozna ją ozdobic na milion sposobów. Czad :)

An z Chatki pisze...

Pomysł REWELACJA!!!! super wykonaie, bardzo mi sie podoba

Zielonooka pisze...

Dziewczyny!! Dziękuję serdecznie za miłe komentarze, miło, że tu zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie:)

rybania pisze...

no szczęka mi opadła... lecę do Tesco po klamerki! dzięki za ten kursik :)

Fabryka Spokoju pisze...

Skorzystałam z Twojego kursu i zrobiłam swoje podstawki, zapraszam :-)

http://pasje-anny.blogspot.com/2012/10/klamerkowy-podstawek.html

lucy z mazur pisze...

Swietny kursik,