13 stycznia 2009

Wyróżnienie Kreativ Blogger

Zostałam wyróżniona przez An. Dziękuję, jestem bardzo ale to bardzo zaskoczona a wręcz w szoku, nie przypuszczałabym, że mogę kogoś inspirować (mało prezentuję i nie zawsze mam czas, żeby coś stworzyć, zwłaszcza przy małym dziecku, które ciągle mi coś podbiera:) nawet jeśli nie jest mu to potrzebne) no i biorąc pod uwagę to że mój blog jest bardzo młody. Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie, które daje mi ogromnego kopa do dalszego tworzenia :).




Zasady przyznawania wyróżnienia:

- na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger, oraz informujemy kto nam przyznał wyróżnienie;

- nominujemy 7 blogów lub więcej, do nagrody i podajemy link każdego z tych blogów;

- informujemy wyróżnionego o nominacji :)

Nominuję osoby, które mnie inspirują i natychają:
1. Jaszmurka
2. Karola
3. Gabcia
4. moje pokraczne twory
5. Mirabeel
6. Agnieszka
7. Frynologia
8. Agnieszka-Anna

Zdaję sobie sprawę, że większość tych osób otrzymała już wcześniej to wyróżnienie ale to nic:) należy im się i już:).

No i jeszcze małe ogłoszenie CUKIERECZKI, CUKIERECZKI u Jaszmurki i Chwilki, zapisuję się chociaż w losowaniach nie mam szczęscia......eeeeeeehhhhhhhhh

3majcie się ciepło! :*
-Zielonooka

1 komentarz:

gulka pisze...

dziękuję bardzo za wyróżnienie :)) aż mi się ciepło na serduchu zrobiło :)