4 marca 2009

wyniki polowania i losowanie

Witam Wszystkich!:)

Czekaliście trochę długo ale ja też musiałam poczekać na Męża, żeby całą akcję uwiecznił:). Pewnie z drżeniem serc czekałyście na ogłoszenie wyników no i już jest:)


Uwaga! Uwaga! Uwaga!
Szczęściarą w polowaniu cyfry 1234 na liczniku okazała się.................................... przesyłając mi na maila PrtScr......................................

..................MIGOTT77

Jako jedyna upolowała szczęśliwy numerek:). Serdecznie gratuluję!!!!

Do zabawy zgłosiło się 7 osób (moja ulubiona cyfra;)), zostawiając komentarz pod postem, no cóż reszta nie chiała się bawić:/. Do zabawy zgłosiły się: Nicktośka, Gabcia, Beata, Rybania, Migot77, Jowita i Mamajudo. Dziękuję dziewczyny za udział w zabawie:*.

Losowanie osoby, która zostawiła komentarz pod postem, odbyło się pod czujnym okiem komisji w składzie Córcia, Mąż i ja. Szanowny Mąż focił a 1,5roczna Pociecha losowała.

A teraz relacja z losowania:)




Serdecznie gratuluję!!!!!!!
Migott77 i Gabcia proszę przesłać mi adres domowy na maila:)


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję wszystkim za miłą zabawę i za to, że do mnie zaglądacie i zostawiacie miłe komentarze (aż chce się tworzyć i ma się poczucie, że robi się to z sensem:))

-Zielonooka

2 komentarze:

Jowita pisze...

Gratuluje dziewczynom i szczerze zazdroszcze ( w dobrym tego slowa znaczeniu ), bo pieknosci znajda sie w ich raczkach :-)))

Anonimowy pisze...

Właśnie weszłam zobaczyc co nowego,a tu prosze jaka niespodzianka,dziekuję slicznie i gratuluję Migott(choc do niej ostatnio szczeście chyba dość czesto sie uśmiecha,szczęściara)