12 czerwca 2009

dziękuję i gratuluję:)

Dziękuję serdecznie :* Lenie za wspaniałe wyróżnienie (ale się rymło hihi). Jest mi ogromnie miło, że mimo mojego czasami zastoju blogowego zaglądacie do mnie :*. Dziękuję również za przemiłe komentarze, które mobilizują mnie do dalszej pracy.



Przekazuję dalej:)
Eight
Fioletowe poddasze
Pasiakowa
Atelier retro
Modeliniaki
Rustic home
Kamilcia_W
Sentymenty i prezenty
Makówka pełna pomysłów

A na koniec odkrycie zajawki:) i ku mojemu nieszczęściu padła mi bateria w aparacie:( w czasie focenia buuuuuu:((muszę naładować), a jeszcze trochę mam Wam do pokazania.



Pozdrawiam słonecznie

-Zielonooka:)

7 komentarzy:

SentiMenti pisze...

bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

pasiakowa pisze...

Dziękuję pięknie! :)

Jowita pisze...

Piekna karteczka, ma taki sentymentalno-romantyczny charakterek. Musze przyznac, ze Twoje prace sa coraz piekniejsze

BPB pisze...

Och, bardzo dziękuję za wyróżnienie, cieszę się i gorąco pozdrawiam.

Kamilcia_W pisze...

Całym serduchem dziękuję za wyróżnienie, ale się zawstydziłam :*
Karteczka jest rewelacyjna, zero przesytu, super.

Kasia G. pisze...

Karteczka cudna !
Pozdrawiam Gorzowiankę :)

Fioletowe poddasze pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :) Bardzo mi miło :) Pozdrawiam.