14 czerwca 2009

karteluchy i stempelkowe ogłoszenie :)

Witajcie!:)
Mam dla Was małą informację. Już niebawem, tzn. między 20 a 26 czerwca, pojawią się w przedsprzedaży, w polskim sklepie CraftShop, stempelki z fantastycznymi wzorami cudownych dziewczynek firmy Whiff Of Joy Stamps. Możliwe, że będzie dostępna cała kolekcja.

A teraz moje karteluchy okolicznościowe:)





Kartka z poprzedniego posta ale tym razem ze szczegółami:)


dopiero pod światło widać napisy (ostemplowane białym tuszem)


Pozdrawiam i miłej nocy Wam życzę:))

-Zielonooka

10 komentarzy:

Luna77 pisze...

Bardzo ładne karteczki! Najbardziej podoba mi się ta brązowo - tyrkusowa , podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :)

Lena Wz pisze...

Piękne te karteczki z ptaszkami, pomysł z gniazdkiem z rafii fantastyczny, kolorystyka cudowna :-)

Martyna pisze...

Piękne kartki, gniazdko wymiata!

Fioletowe poddasze pisze...

Prześliczne te kartki! Super pomysł z tymi gniazdami.

joasiah pisze...

ale śliiiiiczne karteluchy bardzo mi się podobają te ptaszkowe
natycham się nimi :)

Jowita pisze...

Przesliczne karteczki, co jedna to piekniejsza

aleeeksia pisze...

Jak ja kocham kartki z ptaszorkami :]
Cudaśne :D

Zielonooka pisze...

dziękuję za miłe komentarze:)

Kamila pisze...

urocze ptasie gniazdka :)

pasiakowa pisze...

Bombowe są te z ptaszkami! :D