12 grudnia 2009

notes dla...

...Ani, który otrzymała ode mnie w ramach wymianki bożonarodzeniowej.
Wymiankę wymyśliliśmy razem z Anią z fioletowego poddasza.
Temat zapodałam ja a brzmiał on "Boże Narodzenie i wszystko co się nam z nim kojarzy". W przesyłce miała znaleźć się praca i 5 rzeczy związanych ze świętami (mogły być to przydasie, kartka lub coś innego). Przesyłka miała być otwarta w Wigilię ale niestety dziewczyny nie wytrzymały - hihihi, no i darowałam im, że otworzyły wcześniej:D.

Notesik dla Ani prezentuje się tak





format 10,5x15cm

Pozdrawiam i życzę miłej soboty

-Zielonooka:)

12 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Świetny, zwłaszcza z tym wianuszkiem :)

BETIK pisze...

Oj, zazdroszczę Ani:)

agawphotography pisze...

Coś pięknego :)

Dorota pisze...

Superaśny notesik na zapiski!

Jolanta Wajda pisze...

Bardzo fajne kolory. Bardzo fajny notes. Bardzo fajny jest ... Twój cały blog :)
Pozdrawiam serdeczni!!!

Luna77 pisze...

Świetny, a te przeszycia na tylnej okładce obłędne.
Pozdrawiam! :)

Fioletowe poddasze pisze...

Jest prześliczny! Cudowny!

Anna Zaprzelska pisze...

Oprócz tego, że cudny, chciałam napisać, że na dzisiejszym spotkaniu crafterek bydgoskich i nie tylko bydgoskich - też stwierdzono, że cudny. Bardzo Ci Beatko dziękuję, sprawiłaś mi wiele radości:)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Jest cudowny... Niemasz ochoty na wymiankę notesową ze mną? ;)

Zielonooka pisze...

dziękuję Wam bardzo:****
Nutko - czemu nie:)

RosaliaArt pisze...

fajny notes z akcentem świątecznym :P

Randi Th. pisze...

Wonderfull!
Have a nice day!
-hugs-