11 maja 2010

kartki#5 - drugi dzień ze Scrapującymi Polkami

Zapraszam Was serdecznie na portal Scrapujące Polki w imieniu Ani i swoim gdzie, w każdy wtorek czekają na Was WYZWANIA KARTKOWE. Dziś pierwsze wyzwanie, przygotowała dla Was Ania a brzmi ono: kartka z okazji Dnia Mamy.

To moja karteczka na wyzwanie Ani:)




Zapraszam i życzę miłej zabawy przy kartkowaniu dla MAM.

A już za tydzień kolejne nowe wyzwanie, tym razem wymśylone przeze mnie ale o tym ciiiiiiiiiiii....sza:)).

3majcie się ciepło!!! Ja idę się leczyć:/.

Pozdrawiam

-Zielonooka

16 komentarzy:

Agnieszka pisze...

Piękna kartka .

Nessa pisze...

piękna ;) trzymaj sie ciepło i zdrowia ;)

Anonimowy pisze...

Prześliczna kartka!
Dużo zdrowia :)

Agnieszka pisze...

Twoja kartka jest przepiękna i niezwykła, uchwyciłaś w niej ten niepowtarzalny urok dziecięcych lat, kiedy to zawsze można było przyjść do mamy, która cię utuli i opowie bajkę:)Subtelna i urocza.
Pozdrawiam cieplutko i życzę szybkiego wykurowania się, bo za oknem coraz ładniej.
Całuję:)

mamuta pisze...

Zdrowiej szybko :*

Kartka śliczna, taka nostalgiczna ...

Guriana pisze...

urzekła mnie...bardzo klimatyczna:))

Anna Zaprzelska pisze...

Kartka jest cudna, a ja zdrówka życzę wspólniczko:)

Dorota pisze...

Cudna karteczka.
Beatko zdrowiej!

Fleer pisze...

Oh, wspaniałą pracę! Pełne miłości i czułości? ... A ten obraz jest bardzo popularny))) także jej karty))) a także Dzień Matki)))

http://by-fleer.blogspot.com

Gosik pisze...

śliczna:) zdrówka życzę :)

Huma pisze...

Zachwycająca kartka!:)
zdrówka życzę! ja właśnie wracam do żywych po choróbsku.
Pozdrawiam.

BETIK pisze...

Lubię Twoje wydanie retro:)Śliczna kartka!~Mam nadzieję że masz się już troszkę zdrowiej...

Koczes pisze...

sliczne:)
Beti, zapraszam do zabawy na mojego bloga:)
http://kreatywnyblog.blogspot.com/2010/05/10-foto-od-konca.html

Fioletowe poddasze pisze...

Cudny. Piękny!!!

magda.matraszek pisze...

piekna ta kartka! subtelna,delikatna,ciepla taka!

rafija pisze...

piekna i subtelna.
fajnie wykorzystalas dziurkacz- (wypelnione otworki)
pozdr