13 maja 2010

LOSOWANIE


Z tego względu, że nie mogę siedzieć przy kompie i właściwie nie mogę też nic robić, jeśli chodzi o jakieś prace manualne, na których trzeba trochę skupić wzrok, zrobiłam szybkie losowanie czyli skorzystałam z programu RANDOM.ORG.
Chętnych do zabawy było 25 osób. Program wylosował numerrrrrrr:D



A pod nr 5 komentarz zostawiła






USHII





Wszystkim dziękuję za udział w zabawie, Uli serdecznie gratuluję i proszę o jak najszybsze przesłanie swojego adresu na bguziczek{małpa}gmail.com.

Ps Jakby ktoś był ciekaw co mi dolega to mam ostre zapalenie spojówki więc wybaczcie moją nieobecność na Waszych i moim blogu:).

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:))

-Zielonooka

6 komentarzy:

Kamilcia_W pisze...

Moja droga miałaś oko leczyć, a nie na blogu posty wrzucać, każdy by zrozumiał Twoją niedyspozycję ;) Kuruj się i ściskam mocno :*

WiKKori pisze...

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
i gratuluje Ushii wygranej!

Ewelina pisze...

Ja również życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Zuza pisze...

gratuluję :)

Kardamonowa pisze...

Gratulacje!

ushii pisze...

Ale sie cieszę!!!!! Huraaaa!!!
Dopiero się dowiedziałam :))) W takim razie cieszę się, że miałm problemy z opublikowaniem komentarza, bo jakby się od razu udało to nie były piąty :D

Ale! Przede wszystkim współczuję chorego oka i życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia!