28 października 2010

kartki#28 i 29

W zeszłym na tygodniu PS inspiracjami do tworzenia były różne miasta. W moim dziale kartkowym była Barcelona, strasznie trudny temat bo nie bardzo wiedziałam jak do niego podejść ale nie tylko ja bo portalowi użytkownicy wycofali się prawie całkiem z zabawy o czym świadczą prace. Szkoda, miałam nadzieję, że będę mogła podziwiać świetne pomysły i wykonania.
Moja kartka to kartka typowo o tematyce barcelońskiej. Inspiracją do jej stworzenia był budynek Casa Batllo, zaprojektowany przez A. Gaudiego, a właściwe to zdjęcie.



A ten tydzień jest pod hasłem 3xK, szczegóły wyzwania znajdziecie TU, no i moja kartka prezentuje się tak.




Jest prosta, można nawet rzec, że prostacka.

Na koniec chciałam podziękować za wyróżnienia jakie dostałam - dziękuję bardzo:*.
Odpowiem również na pytanie, które zadała mi JaMajka - tak, z oczami już jest ok. Wpływ na poprawę miała pogoda. Być może, że mam jakieś problemy sercowe, nerkowe lub krążeniowe - nie bardzo chce mi się teraz tego dociekać. Kto mnie zna, ten wie, że uwielbiam lekarzy:D

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądaczy a zwłaszcza tych, którzy pozostawiają po sobie miły ślad:) - dziękuję:*

Miłego dnia:)

-Zielonooka

10 komentarzy:

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Bardzo mi się Twoja Barcelona podoba :)

Asia pisze...

Barcelona świetna, nawet nie czytając pomyślałam o tym budynku:) A karta świąteczna mimo że prosta jest śliczna, zachwyciłam się!!

Ulotne Chwile pisze...

Mnie też się podoba:)
Świąteczna także:)
Pozdrawiam cieplutko

Nitka pisze...

Obie kartki są śliczne, a proste nie znaczy jednak prostackie (tutaj na pewno) Pozdrawiam :) (aha, a a Barcelona jak malowana...)

Unknown pisze...

piekniste te karteluchy

Ros pisze...

Simply beautiful! ...

Kirsty Vittetoe pisze...

Gorgeous, I love especially the barcelona one, beautiful!

maj. pisze...

Barcelona rewelacja!!! Świąteczna wprawia w zachwyt!!!!

lauren bergold pisze...

FABULOUS cards!!! the casa batillo one is especially brilliant and clever! i am just amazed at how cool that is! ♥!!!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Beatko cieszę się z poprawy w oczach Twoich.
Kartka prostacjka? Hm, no ja w każdym razie widze bardzo ładna, typowo zachodnia klasykę. Ciepła i bardzo strojna, jak te święta.

Turystyczna tez jest ładnie wykonana.